Paryżanka na Dzikim Zachodzie. Nowa kolekcja MAKO AW 2019 to subtelny flirt marki ze stylem retro
W nowej kolekcji MAKO znalazły się między innymi skórzane nerki, botki w wężowy wzór i torebki w krowie łaty. "Popularność ostatniej kolekcji przeszła nasze najśmielsze oczekiwania" przyznaje właścicielka marki, Anna Sękowska, której nowe projekty mają szansę stać się jeszcze większym fenomenem.
Nowa kolekcja MAKO jesień-zima 2019/2020
Co wyjdzie z połączenia miłości do westernów i paryskich uliczek? Trudno o bardziej odległe klimaty, a jednak projektantka MAKO, Anna Sękowska, udowadnia, że warto sięgać po tak zróżnicowane skojarzenia. Efektem tych inspiracji jest nowa kolekcja marki, pełna torebek o miękkich formach, zadziornych botków czy uroczych mini-kuferków w klimacie retro, które pokochałaby każda mieszkanka francuskiej stolicy i jej daleka amerykańska kuzynka z Teksasu. Wśród nowości nie zabrakło też bestsellerów z poprzedniego sezonu, które pokochały klientki marki: nerek wytłoczonych w skórę węża i botków w krowie łaty, po które ustawiają się internetowe kolejki.
Marka nie chce jednak spoczywać na (zasłużonych) laurach, dlatego obok nowych modeli butów i torebek - w tym pięknej cow bag - wprowadza też zupełne nowości, które wcześniej nie były dostępne w ofercie MAKO: akcesoria. To skórzane opaski na włosy, paski ze zdobionymi klamrami i gumki scrunchies, stanowiące wisienkę na torcie całej kolekcji na nowy sezon.
Dopracowane formy i dbałość o jakość wykonania w najdrobniejszym szczególe - MAKO wysoko stawia poprzeczkę innym polskim markom.
Wszystkie elementy propozycji na jesień-zimę 2019/2020 wykonane zostały z naturalnej włoskiej skóry z charakterystycznym surowym wykończeniem - znakiem rozpoznawczym MAKO - w wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech.
Torebka w krowie łaty jest hitem na Instagramie. Wiemy, gdzie ją kupić>>
Projektom towarzyszy piękna kampania, której bohaterką została zachwycająca modelka Greta Hajwos, sfotografowana w przez Mateusza Stefanowskiego. Za stylizacje sesji odpowiadała z kolei nasza ulubiona instagramowa minimalistka - influencerka Olivia Kijo, której styl wykracza daleko poza nadwiślańską estetykę. Kolekcja jest dostępna w sprzedaży od dziś, 15 listopada. Po projekty MAKO zajrzyjcie na stronę internetową marki oraz do klimatycznego atelier w kamienicy przy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.
1 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
2 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
3 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
4 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
5 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
6 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
7 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
8 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
9 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
10 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
11 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
12 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
13 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
14 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
15 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019
16 z 16
Nowa kampania MAKO AW 2019