Marka prezentuje świeże spojrzenie na activewear i odzież około-sportową. Wszystkie ubrania i akcesoria tworzone są z wysokiej jakości materiałów premium takich jak len, bawełna organiczna, Econyl i bambus. Krótkie kolekcje w klasycznych fasonach i neutralnej palecie kolorów są w większości projektowane i produkowane w Polsce. W ofercie znajdziemy koszulki polo, bluzy z kapturem, spodnie, szorty oraz topy i legginsy.

mat. prasowe

Warto podkreślić, że PALMAR to activewear zarówno dla kobiet i dla mężczyzn. Elegancja i minimalizm PALMAR idealnie sprawdza się wśród miłośników tenisa czy golfa, padla, który szturmem zdobywa polski rynek oraz modnego pilatesu czy jogi.

mat. prasowe

Moda na padel

Padel to sport, na punkcie którego oszalał cały świat. Grają w niego znane postacie ze świata sportu. Korty do padla otwierają się na całym świecie - w krajach skandynawskich trwa prawdziwy padlowy boom, w Hiszpanii padel uważany jest za drugi pod względem popularności sport - zaraz po piłce nożnej. Także w Polsce otwierają się kolejne kluby padlowe.

Obserwując światowe trendy PALMAR został przedstawicielem rakiet i akcesoriów do padla szwedzkiej marki TWO TWO. Wykonane przy użyciu najnowocześniejszych technologii i pięknego, eleganckiego designu na nowo definiują grę, która powstała w latach 60-tych w Meksyku.

mat. prasowe

Marka w duchu eko

Dbałość o środowisko jest od początku wpisana jest w DNA marki. Od papierowych i bawełnianych metek po biodegradowalne i kompostowalne opakowania produktów oraz papierowe torby wysyłkowe. Dodatkowo od kwietnia 2022 roku PALMAR jest partnerem Ecologi i przyłączył się do misji zbiorowego działania na rzecz klimatu.

mat. prasowe

I co najważniejsze: KAŻDE ZAMÓWIENIE TO JEDNO POSADZONE DRZEWO, czyli automatycznie za każdą sprzedaną rzecz przekazywana jest darowiznę do Ecologi, która sadzi drzewa na całym świecie.

Materiał promocyjny marki PALMAR