Oprócz nowości w sklepach, Oysho zaskakuje także strategią marketingową. 19 maja brand otworzył sklep internetowy w Chinach na portalu T-Mall, największej chińskiej platformie handlowej w Internecie, należącej do chińskiego giganta Alibaba.com. W ten sposób Oysho dołączyło do grona innych marek Grupy Inditex takich jak Zara, Stradivarius, Bershka czy Pull&Bear, które już prowadzą sprzedaż swoich produktów na tej platformie. Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>
"}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/b3b016bfe9a7fa808486","type":"inline-gallery","data":{"images":[{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-20156-9bd3714.jpeg","width":1350,"height":900,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
","aspectRatio":0.6666666666666666},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-20152-06c61ed.jpeg","width":669,"height":727,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
","aspectRatio":1.086696562032885},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-2015-f69ad74.jpeg","width":665,"height":722,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
","aspectRatio":1.0857142857142856},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-20151-b3d30a4.jpeg","width":1350,"height":900,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
","aspectRatio":0.6666666666666666},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-20154-7a7e38e.jpeg","width":1350,"height":900,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
","aspectRatio":0.6666666666666666},{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/nowy-lookbook-oysho-bright-side-lato-20155-7572922.jpeg","width":1350,"height":900,"title":"Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015","description":"
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Oysho wypuściło kolejny lookbook dedykowany modzie plażowej (widzieliście ostatnią niezwykłą sesję, która powstała we współpracy z Ernesto Artillo?). Tym razem królują w nim zarówno kostiumy kąpielowe (przede wszystkim retro modele w marynarskie paski z intensywnie pomarańczowym haftem, dziewczęce bikini w odcieniu słodkiego różu z falbankami i printem z ananasem oraz stroje w fluo barwach), jak i boho tuniki, wygodne topy, denimowe koszulki i szorty w egzotyczne wzory. Lato 2015 zapowiada się bardzo kolorowo! Oprócz nowości w sklepach, Oysho zaskakuje także strategią marketingową. 19 maja brand otworzył sklep internetowy w Chinach na portalu T-Mall, największej chińskiej platformie handlowej w Internecie, należącej do chińskiego giganta Alibaba.com. W ten sposób Oysho dołączyło do grona innych marek Grupy Inditex takich jak Zara, Stradivarius, Bershka czy Pull&Bear, które już prowadzą sprzedaż swoich produktów na tej platformie. Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>
Reklama
1 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
2 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
3 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
4 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
5 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
6 z 6
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015
Nowy lookbook Oysho BRIGHT SIDE lato 2015, fot. mat. prasowe
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.