Reklama

Hannah Lord (@hannahfaithlord) to fotografka i influencerka, która wystylizowała elementy najnowszej kapsuły EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI w charakterystycznym dla siebie, wyrafinowanym stylu. Hannah w doskonały sposób uchwyciła ducha kolekcji, pokazując, jak w prosty sposób stworzyć niepowtarzalne looki - minimalistyczne, mocne i modne.

Reklama

Nowojorski sznyt

Najnowsza, limitowana kolekcja butów i dodatków GINO ROSSI opiera się na czystych formach, które projektanci marki ubrali w modne odcienie czerni, bieli i karmelu. Ostre cięcia tworzą geometryczne kształty bagiet i toreb w stylu hobo. Do tego masywne mokasyny, sztyblety i kozaki na wygodnej podeszwie. Dzięki elementom z kolekcji EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI można uzyskać najbardziej pożądane w tym sezonie zestawy, oscylujące na pograniczu klasyki i elegancji oraz wielkomiejskiej nonszalancji.

Kolekcja EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI / Mat. prasowe

Inspirujący spacer po NYC

Hannah Lord paruje mokasyny w odcieniu złamanej bieli z torbą w kształcie bagiety z lekko oversize’owym garniturem w stylu lat 90. Czarne kozaki łączy z białą torbą mini i płaszczem w męskim stylu inspirowanym modą nowojorskich yuppie. Pokazuje też wariację na temat miejskiego casualu w postaci szerokich jeansów, czarnych sztybletów i niewielkiej torby w jasnym odcieniu brązu. Całość uzupełnia czarną koszulą i nonszalancko zarzuconym na ramiona sweterkiem. Stylizacje zaprezentowane przez influencerkę, uzupełnione butami i torbami z kapsułowej kolekcji marki GINO ROSSI, to kwintesencja współczesnego minimalizmu na co dzień – everyday minimal.

Kolekcja EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI / Mat. prasowe

Minimalizm w wersji premium

Marka GINO ROSSI to nie tylko wyjątkowy design mocno osadzony w najnowszych trendach, ale również jakość. Wysokiej klasy skóry i materiały sprawiają, że każdy model buta czy torby z metką marki GINO ROSSI to klasa sama w sobie. Jakość widać na pierwszy rzut oka. W szczególności można ją dostrzec w kolekcji EVERYDAY MINIMAL, która opiera się na prostych formach i minimalistycznym designie, w których materiały grają ważną rolę.

Kolekcja EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI / Mat. prasowe

City break z EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI

Sesja z Hanną Lord to kontynuacja cyklu fotograficznego w ramach międzynarodowego projektu CCC, zapoczątkowanego przez serię zdjęć „24h in L.A. with Jen Wanders”, stworzonego na bazie projektów z kolekcji marki Jenny Fairy.

Reklama

Wyjątkowa kampania EVERYDAY MINIMAL marki GINO ROSSI, która powstała chwilę po nowojorskim tygodniu mody, to kwintesencja minimalistycznego szyku, który sprawdzi się na ulicznych wybiegach mody.

Reklama
Reklama
Reklama