Nowe marki, które musisz znać!
Mniejsze domy mody i bardziej niszowe marki doszły do głosu w kwestii dyktowania trendów.
Budapeszt, Kopenhaga czy Warszawa pełne są sklepów z lokalnymi markami - ich produkty nie odbiegają jakością od projektów czołowych domów mody. Rosnącą popularnością cieszą się też młodzi skandynawscy projektanci. Niektóre redaktorki mody, znużone poszukiwaniem modowych perełek, stworzyły swoje własne marki, a te odniosły sukces w błyskawicznym czasie - jak Totem Elin Kling czy The Attico Giorgii Tordini.
Nowe marki, które musisz znać - GALERIA >>
1 z 4
Rodebjer, ukochana marka skandynawskich fashionistek.
Rodebjer słynie z letnich kimon i kaftanów, a także sukienek, które możesz nosić na kilka sposobów (i nigdy nie wychodzą z mody). W Polsce ubrania tej marki dostępne są w Concept Store Kyosk w Warszawie (ul . Koszykowa 1).
2 z 4
The Attico - najgorętsza marka sezonu.
Markę The Attico założyły Giorgie Tordini i Gilde Ambrosio w lutym 2016 roku. Attico (po włosku penthouse) proponuje kolekcje inspirowane kobietami mieszkającymi w miastach. Na dodatek, łączą tradycje z nowoczesnością. W Polsce znajdziesz je w butiku Lui w Warszawie (ul. Mokotowska 26).
3 z 4
Totême to marka byłej blogerki Elin Kling i redaktora Karla Lindmana.
Marka Totême proponuje ultra proste, minimalistyczne fasony, które można łączyć w uniwersalne zestawienia. Ich basicowe t-shirty, uszyte z naturalnych materiałów kimona oraz idealnie skrojone jeansy sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.
4 z 4
Ganni - skadynawska moda z przymróżeniem oka.
T-shirty w przekorne napisy i nadruki frytek od Ganni są najpopularniejszym produktem tej marki. Wszystkie fashionistki mają przynajmniej jeden z nich w swojej garderobie.
Dziewczęce falbany, zwiewne ogrodniczki, kowbojskie buty i ogólnie pojęty luz to mianownik duńskiej marki. Rzeczy dostępne są w warszawskim butiku Kyosk (ul. Koszykowa 1).