Nowa, wakacyjna kampania Island Stories od Berries&Co. Jedna z ulubionych marek biżuteryjnych Anny Lewandowskiej znów zachwyca
Obsypane piegami, zaróżowione południowym słońcem policzki, włosy poskręcane morską solą i nonszalancko wymięte wiatrem koszule przywołują wakacje prosto z artystycznych kadrów najnowszej kampanii polskiej marki biżuteryjnej Berries & Co. Przywołanym wyżej symbolom letniej beztroski akompaniuje patchwork bestsellerowych projektów z kilku ostatnich sezonów. Te zdjęcia oczarują wszystkie spragnione urlopu estetki.
Najnowsza sesja wizerunkowa Berries&Co. powstała na malowniczej Teneryfie. Wyspiarski klimat hiszpańskiego archipelagu Kanarów idealnie wpisuje się w definiowane nowoczesną lekkością i nonszalancką kobiecością DNA marki. Kampania „Island Stories”, bo o niej mowa, to fotograficzne otwarcie sezonu letniego.
Zebrano w niej projekty z kilku mniejszych dropów wprowadzanych do oferty na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Naszą uwagę zwróciły przede wszystkim kolorowe jak owocowe landrynki (stąd wzięła się z resztą nazwa kolekcji) pierścionki Bonbon. "W tej kolekcji użyłyśmy chryzoprazu, larimaru, kyanitu, rubelitu. To wszystko nietuzinkowe kamienie raczej niespotykane w ofercie marek biżuteryjnych, na pewno nie w Polsce. W kolekcji pojawia się także tanzanit. Ma głęboki, chabrowo-granatowy kolor i dużo inkluzji. Jest piękny i dość trudny w oprawie. Komuś może wydać się pęknięty. Dzięki tym inkluzjom każdy egzemplarz jest nieco inny, wyjątkowy. Klientki wciąż różnie reagują na takie cechy kamieni, ale staramy się je edukować" – tłumaczy Sandra Sienkiewicz, dodając, że świadomość klientek wyraźnie rośnie. - "Dziewczyny szukają w biżuterii już nie tylko klasyki, ale też trendów, kolorów, tego, co unikatowe, odzwierciedlające ich osobowość. To świetna wiadomość i daje nam duże pole manewru.".
Hołdujący radosnej estetyce „Dopamine Dressing” pierścionki Bonbon to nowoczesna odsłona przedwojennych ozdób w stylu art deco. Najlepiej czują się w autorsko komponowanych kompletach. Podobnie zresztą jak przedstawione na zdjęciach naszyjniki i bransoletki, wśród których znajdziecie delikatne i eteryczne żmijki, zestawy wykończone drobnymi naturalnym kamieniami oraz łańcuchy o grubym, masywnym splocie.
W roli bohaterów kanaryskiej sesji obsadzono jeszcze flagowe dla marki medaliony z linii Secrets, kolczyki z kolekcji Glam oraz barwne nausznice Ear Party.
Razem tworzą eklektyczny, ale i doskonale wyważony miks klasycznej elegancji z niezobowiązującym luzem.
Zdjęcia z kampanii „Island Stories” warto obejrzeć więc nie tylko (choć przede wszystkim) pod kątem poczucia wakacyjnego klimatu, ale i w ramach poszukiwania stylizacyjnych inspiracji.
1 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
2 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
3 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
4 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
5 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
6 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
7 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
8 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
9 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
10 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
11 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
12 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
13 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
14 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
15 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
16 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
17 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
18 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
19 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
20 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
21 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
22 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
23 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
24 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
25 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
26 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
27 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
28 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
29 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.
30 z 30
Kampania Island Stories Berries&Co.