Nowa "przerażająca" kampania Louis Vuitton Pre-Fall 2020. Zobaczcie plakaty filmów sci-fi z Chloë Grace Moretz i Léą Seydoux
Nicolas Ghesquière znów zaskakuje swoją kreatywnością. Tym razem dyrektor kreatywny Louis Vuitton bierze na warsztat filmy grozy i okładki strasznych książek, których bohaterami stają się ubrania z kolekcji Pre-Fall 2020 oraz muzy projektanta.
Wyśmienitą kolekcję Pre-Fall 2020, wypełnioną płaszczami i kraciastymi pelerynami, swetrami z zamkniem, damskimi garniturami, kurtkami typu bomber oraz sukienkami z bufiastymi rękawami, Ghesquière postanowił zaprezentować w dość oryginalny sposób. Nowa kampania Louis Vuitton wzorowana jest na plakatach starych horrorów, thrillerów, nawet filmów oraz książek fantasy i sci-fi, a każda z zaproszonych do niej gwiazd "odgrywa" w takim scenariuszu główną rolę. Dzięki temu każda sylwetka zyskała własny tytuł, bazujący na nazewnictwie produkcji klasy B, datą premiery jest nazwa sezonu, projektant reżyserem, a claimy i krótkie zdania zdradzają, jakie "straszne" historie mogę nieść za sobą projekty (na przykład "Rozdarta między światem rzeczywistym a fantazją, musi walczyć, by jej serce się nie roztrzaskało").
W kampanii wystąpiło kilkanaście osób ze świata mody, kultury, kina i muzyki, które inspirują Nicholasa Ghesquière do tworzenia, w tym Léa Seydoux - jako bohaterka "Arancho Mania", Sophie Turner - "The Devil's Mansion", Angelica Ross - "The Escape Room", Chloe Grace Moretz -"Secret Sister", Alicia Vikander - "Wicked Mirror", Emma Roberts - "The Dragon Slayer", Woodkid - "Joy" czy Jaden Smith w "Lost Planet". Na pewno nie ma się czego bać jeśli chodzi o kolekcję: jest świetnie skrojona, nawiązuje do estetyki vintage, spokojnie sprawdzi się na co dzień, a nie tylko w przypadku Halloween, na co może odrobinę wskazywać estetyka kampanii. "Pasuje ona idealnie do historii Louisa Vuittona i świetnie odnajduje się w roli poszukiwacza przygód" mówi o niej projektant.
Ghesquière celowo tworzy taką bibliotekę "do noszenia" - jak podkreśla, zależy mu na tym, by każdy strój pisał swój własny rozdział pełen romantycznych monologów dotyczących konfliktu między odzieżą sportową i klasycznym krawiectwem.
Łącznie powstało ponad dwadzieścia plakatów, które świetnie bawią się popkulturowymi smaczkami oraz pokazują, że moda wciąż może być kreatywna i zabawna. Cóż, możliwe, że zdjęcia z nowej kampanii Louis Vuitton będą najmodniejszymi w tym sezonie dodatkami do wnętrz.
1 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
2 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
3 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
4 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
5 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
6 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
7 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
8 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
9 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
10 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
11 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
12 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
13 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
14 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
15 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
16 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
17 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
18 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
19 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
20 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
21 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
22 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
23 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
24 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020
25 z 25
Louis Vuitton Pre-Fall 2020