Nowa kolekcja Roboty Ręczne [lato 2019] - mamy kampanię!
Oglądając zdjęcia z nowej kampanii Robotów Ręcznych zamarzycie o wakacjach i... zakupach.
Marka Roboty Ręczne najpierw odczarowała nam swetry - od kilku lat z niecierpliwością czekamy na #sweaterweather albo nosimy dzianinę latem na nagie ciało. Projektantka i założycielka brandu - Marta Iwanina-Kochańska szybko ofertę poszerzyła o akcesoria, które zyskały równą popularność co jej wyroby na drutach. Dziś zdjęcia ogromnych kapeluszy czy koszyków z metką Robotów Ręcznych co chwila wyświetlają nam się na instagramie.
Właśnie w sklepie online Robotów Ręcznych pojawiły się nowe produkty: przeskalowane moherowe swetry, koszyki z toczonych drewnianych koralików, skórzane klapki, drewniaki, inne modele kapeluszy i daszków z traw, liści palmowych czy słomy, worki-organizery do koszyków i siatek oraz gumki do włosów.
Zwróćcie uwagę na detale - pojawia się na nich motyw nawiązujący do Toile de Jouy, czyli tradycyjnego wzoru z sielskimi scenkami rodzajowymi wymyślonego przez farbiarza Christophe'a-Philippe'a Oberkampfa zainspirowanego rozrywkami na dworze Marii Antoniny. Podobny print mogliśmy wcześniej oglądać w kolekcjach Diora czy polskiego projektanta Łukasza Jemioła i już został okrzyknięty jednym z najmodniejszych deseni tego sezonu (więcej na ten temat pisałyśmy tutaj>>>).
Nowe projekty Robotów Ręcznych obejrzycie nie tylko na packshotowych zdjęciach, ale także pięknej klimatycznej kampanii autorstwa Katarzyny Los (zajrzyjcie do naszej galerii). Jej fotografie "opowiadają" historię o miłości do natury i sielankowym życiu offline.
"Lato, nieokreślonego roku, upalny dzień nad wodą.Tytułowa Grass Widow zostawia swoje miejskie życie i przyjeżdża na beztroskie samotne wakacje z dala od miasta. Niczym nie zobowiązana spędza cały dzień na łonie natury. Gorące powietrze skłania ją do wejścia do rzeki. Godziny mijają jej w przyjemnym orzeźwieniu. Jest szczęśliwa, wolna od zmartwień, pewna siebie, zadumana i napełniona pozytywną energią".
"Coraz rzadziej zdarza nam się myśleć o swoich potrzebach, uciec od zgiełku miasta, spędzić czas w samotności, w trybie offline, w ciszy. Chciałabym, żeby kobieta RR była świadoma. Świadoma wartości swojej, a także tej jaką przynosi odpoczynek od codzienności i mogła go sobie zafundować w prezencie" - podsumowuje Marta Iwanina-Kochańska.
Foto: Katarzyna Los
Modelka : Anna Cholewa / The Management
Stylizacje: Robert Losyk
Makijaż i włosy: Anna Słowińska
Produkcja: Roboty Ręczne
1 z 13
Kampania Roboty Ręczne
2 z 13
Kampania Roboty Ręczne
3 z 13
Kampania Roboty Ręczne
4 z 13
Kampania Roboty Ręczne
5 z 13
Kampania Roboty Ręczne
6 z 13
Kampania Roboty Ręczne
7 z 13
Kampania Roboty Ręczne
8 z 13
Kampania Roboty Ręczne
9 z 13
Kampania Roboty Ręczne
10 z 13
Kampania Roboty Ręczne
11 z 13
Kampania Roboty Ręczne
12 z 13
Kampania Roboty Ręczne
13 z 13
Kampania Roboty Ręczne