Nowa kolekcja MAKO na jesień i zimę 2022: raj dla minimalistek
Surowe, ascetyczne kadry najnowszej kampanii MAKO doskonale oddają ducha kolekcji, którą ilustrują. Anna Sękowska, właścicielka marki znów ponad efekciarstwo wybrała oszczędny minimal. Nie oznacza to jednak wcale, że nowości z linii AW22 nie robią wrażenia. Wręcz przeciwnie. Forma i jakość mówią same za siebie. Nie potrzebują spektakularnej oprawy, aby zapaść w pamięć i budzić pożądanie. Przekonajcie się zresztą same.
W dobrze już znany fankom MAKO minimalizm (tym razem w wydaniu „noir”) wpisana jest tej jesieni różnorodność. Pod kątem projektowym, ale i od strony zastosowanych w produkcji surowców. „Pracując nad kolekcją odwróciliśmy trochę proces projektowania – do tej pory było tak, że zaczynaliśmy od materiału – naszym znakiem rozpoznawczym jest mięsista, wyjątkowa włoska skóra typu „sauvage”. To właśnie materiał był zawsze punktem wyjścia i inspiracją, to do niego dopasowywaliśmy formę. Tym razem proces przebiegał inaczej – wyszliśmy od formy i do niej dopasowaliśmy materiał. To pierwsza kolekcja MAKO, w której znalazło się tyle rodzajów skór.” – opowiada Anna Sękowska.
Oprócz przywołanej już, a zarazem flagowej dla marki gładkiej skóry sauvage, możecie spodziewać się także szlachetnego zamszu i sztywnej, garbowanej roślinnie skóry nadającej wybranym projektom geometrycznego kształtu. W nowej kolekcji uwagę zwracają więc i miękkie linie i eleganckie kanciastości. Zdobią ninetiesowe bagietki i ultrafunkcjonalne, oversize'owe shopperki.
A co w zakładce z butami? Zupełnie świeże premiery dopełniają obecne już wcześniej w ofercie bestsellery, które jesienią 2022 zyskały nowe życie. Uwielbiane zarówno przez stylistki, jak i stałe klientki MAKO kowbojki oraz chunky boots, teraz dostępne są także z najmodniejszą w tym sezonie, wydłużoną cholewką.
Gwarancję jakości od strony rzemieślniczej zapewniają sprawdzeni, rzetelni podwykonawcy. Torebki powstają we współpracy z polskimi, lokalnymi manufakturami. Buty natomiast wykonane są w manufakturach włoskich, portugalskich i hiszpańskich o wieloletniej tradycji.
Luksusowy minimal wpisany w DNA marki doskonale oddaje także czarno-biała kampania autorstwa Borysa Synaka. Na fotografiach urzeka surowa prostota i hipnotyzujący mrok. Wszystkie ujęcia z sesji wizerunkowej obejrzycie w naszej galerii. Samą kolekcję na jesień i zimę 2022 odkrywać można zaś na oficjalnej stronie internetowej marki lub we flagowym butiku marki MAKO przy ul.Mokotowskiej 43 w Warszawie – to prawdziwy raj dla estetek rozkochanych w klasyce.
Credits do kampanii:
zdjęcia: Borys Synak
modelka: Paulina Pitsikalis / Selective Management
stylizacje: Olivia Kijo
MUA/włosy: Kasia Olkowska
set design: Piotr Piwowar
video: Piotr Dębski
asystenci fotografa: Aleksander Balcerek, Krzysztof Pierścieniewski
retusz: Magda Baran
1 z 5
MAKO AW22
2 z 5
MAKO AW22
3 z 5
MAKO AW22
4 z 5
MAKO AW22
5 z 5
MAKO AW22