Reklama

H&M Divided - Back to the Beats
W nowej kampanii H&M Divided wyraźnie widać inspiracje stylem ściśle związanym z rapem, który od pewnego czasu rozpowszechnia między innymi Rihanna. Stylizacje zawarte w kampanii "Back to the Beats" to doskonały przykład oryginalnej mody streetowej - są proste, ale z lekkim pazurem.
Ubrania z nowej kolekcji H&M Divided charakteryzują duże zadziorne napisy i ciężkie, złote zdobienia. Znajdziemy w niej również t-shirty stylizowane na takie, jakie noszą amerykańscy futboliści, maxi spódnice wykonane z dziurkowanego materiału oraz wygodne bluzy z lampasami na rękawach. Do tego krótkie, białe szorty i czapki snapbacki i wyrazisty look gotowy.
To nie pierwsza kolekcja H&M inspirowana muzyką - pozostałe trzy powstały w ramach projektu "H&M Loves Music". Tworząc festiwalowe kolekcje w stylu hippie i rock, oraz imprezową charakteryzującą się luzem i soczystą kolorystyką, marka daje nam ogromne pole do popisu jeżeli chodzi o letnie stylizacje.
Pozostałe kolekcje H&M z serii "H&M Loves Music" znajdziecie tutaj:
Imprezowa kolekcja "Day Party" >>>
Festiwalowa kolekcja w rockowym stylu >>>
Festiwalowa kolekcja inspirowana stylem hippie >>>

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama