NOW IS THE TIME. Nowa kampania ANIA KRUK na Dzień Matki
Nie ma idealnego wieku na posiadanie dziecka. To stan, który przynosi nowe doświadczenia, kształtując naszą samoświadomość. W myśl tej idei marka ANIA KRUK idzie krok dalej, pokazując rodzicielstwo w szerszej perspektywie. Nowa kampania rusza z okazji Dnia Matki.
- Promocja
W tym artykule:
Rodzic nie musi być doskonały. Wystarczy, że będzie dobry. Pojawienie się dziecka sprawia, że zarówno Matki, jak i Ojcowie przechodzą wielkie zmiany. To nowa rzeczywistość, która przypomina labirynt pełen emocji. Wiele osób zastanawia się, czy istnieje jakaś granica wieku na zostanie rodzicem? Tak naprawdę nigdy nie ma idealnego momentu. Ta przygoda może mieć swój początek w każdej chwili.
Każdy z nas mierzy się z wyzwaniami
W jaki sposób wiek wpływa na podjęcie decyzji o rodzicielstwie? Z czym w dzisiejszych czasach musi mierzyć się kobieta, która w młodym wieku zostaje Mamą, a co na swoich barkach dźwiga dojrzały Ojciec? Doświadczenia. Emocje. Historie. Nie ma znaczenia to, w którym momencie życia zostajemy rodzicami. Fakt jest taki, że to się dzieje. Tu i teraz.
Marka ANIA KRUK w kulturowej kampanii „NOW IS THE TIME” porusza temat wieku, w którym wchodzimy w rolę bycia Mamą i Tatą. Niezależnie od tego, czy jest się młodym, czy dojrzałym rodzicem — następuje zderzenie ze swoimi uczuciami, trudnościami, konieczność rezygnacji z czegoś.
Nie ma jednej uniwersalnej drogi. Młode Mamy i Ojcowie mierzą się z wyzwaniami dorastania. Bardzo często sami poszukują własnej tożsamości, tego kim tak naprawdę są. Choć zmagają się z wieloma pytaniami, niespodziewanie muszą odnaleźć się w roli opiekunów. Nierzadko są poddawani krytyce, podobnie zresztą, jak dojrzali rodzice. Oni też mierzą się z oceną społeczną. Zdarza się, że są zmuszeni do poświęcenia kariery zawodowej lub innych planów życiowych. Każdy z nich niezależnie od wieku zadaje sobie jednak pytanie — czy dam radę?
NOW IS THE TIME — for being parent
Kampania marki ANIA KRUK pokazuje, że moment życia, w którym zostaje się rodzicem, przynosi inne doświadczenia i budzi różne emocje: strach, bezsilność, wstyd, niecierpliwość, ale pomimo wszystko — miłość. Bo każdy rodzic, w każdym wieku, jest wystarczająco dobry. Tak samo dla swojego dziecka, jak i dla siebie. Niezależnie od opinii.
Marka ANIA KRUK po raz kolejny wychodzi poza schematy. Chociaż kampania startuje 26 maja, to marka idzie o krok dalej, by pokazać perspektywę rodzicielstwa w szerszym kontekście. I robi to dzięki trójce niezwykłych bohaterów, którzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach i momencie, w którym zostali Mamą i Tatą. Bo czy jest odpowiedni wiek, by zostać rodzicem? Nie ma. Kiedy pojawia się dziecko i zmienia całkowicie nasze życie — to jest właśnie ten moment.
ANIA KRUK x magazyn Ładne Bebe
Rodzina to unikalna opowieść, która zasługuje na zrozumienie i wsparcie. Bycie rodzicem zawsze wiąże się z ogromem wyzwań, a każda osoba zmaga się z nimi na różne sposoby. Kampania „NOW IS THE TIME” zachęca do tego, by przełamywać stereotypy. Zamiast krytyki i oceniania, warto promować akceptację i starać się rozumieć różne modele rodzicielstwa. Pamiętajmy, że wszyscy jesteśmy różni i podążamy własnymi ścieżkami.
Merytorycznym wsparciem dla kampanii jest magazyn online Ładne Bebe — ekspert w dziedzinie świadomego parentingu. Tworzy przestrzeń, w której pojawiają się tematy ważne dla rodziców, a przede wszystkim różne modele macierzyństwa i ojcostwa. Krótkie rozmowy z bohaterami kampanii będą pojawiać się na Instagramie marki ANIA KRUK — wchodząc na profil @aniakruk_jewellery możemy poznać historie Rodziców. Więcej na temat kampanii przeczytasz też tutaj.
Materiał promocyjny marki ANIA KRUK