Natura, kosmos i emocje w nowej kolekcji pierścionków Lilou. Marka traktuje biżuterię na równi z ubraniem
Lilou przestawia kampanię prezentującą nową kolekcję pierścionków.
Czy biżuterię można traktować na równi z ubraniem? Na to pytanie odpowiada marka Lilou. W kreatywnej kampanii, w sposób nieszablonowy, pokazała kolekcję pierścionków. Punktem wyjścia była inspiracja dynamicznymi ulicami Nowego Jorku lat 50. oraz grafikami z tamtego okresu. Dłonie niczym sylwetki kobiet zawładnęły przestrzenią, a uchwycone w ruchu prezentują najpiękniejsze pierścionki marki.
4 rzeczy, w które latem inwestują najbardziej stylowe romantyczki
Lilou: pierścionek jak ubranie
Delikatne dłonie zamieniły się w sylwetki kobiet, a pierścionki zaczęły odgrywać rolę ubrania. Błysk kamieni, elegancja pereł, kolory złota i srebra podkreślają różnorodność każdej postaci. Dynamiczne przedstawienie dłoni, które przybierają różnorodne pozy, przywodzą na myśl sytuacje z dnia codziennego i relacje międzyludzkie.
"Zależało mi, aby pokazać, że każdy z pierścionków ma ukryte znaczenie, a razem tworzą spójną rodzinę i w grupie mają jeszcze większą moc. Motywy natury, kosmosu, emocje — to wszystko odnajdujemy w kolekcji pierścionków Lilou". - powiedział Mateusz Motyczyński, autor zdjęć i dyrektor generalny marki.
Pierścionek na dłoni kobiety to coś więcej niż zwykły pierścionek, to wyraz siły i ekspresji. Każdy z nich definiuje osobowość i energię kobiety, która go nosi. Stanowią talizman, za którym stoją emocje i wartości. Każdy z pierścionków jest unikatowym projektem twórczyni marki — Magdaleny Mousson-Lestang.
1 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
2 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
3 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
4 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
5 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
6 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou
7 z 7
Pierścionek jak ubranie, Lilou