Reklama

“Od zawsze fascynowało mnie wykorzystywanie popularnych, dobrze znanym wszystkim surowców w zupełnie nowy, odmienny sposób. Po perłach w poprzednim sezonie, przyszedł czas na znany od wieków bursztyn, który starałam się pokazać w nowoczesnej oprawie” - mówi o swojej nowej kolekcji Kopiszka.

Reklama

Projektantka totalnie zafascynowana latami 80. uwspółcześniła wzory z tamtej dekady i stworzyła linię autorskich pierścionków, naszyjników, broszek i kolczyków, które od wielu sezonów rządzą polskim Instagramem. Są tu i koła i trójkąty i tłoczenia w zwierzęce wzory z tym, że dobrze znane perły zastąpił właśnie szlachetny bursztyn.

Kolekcję promuje świetna kampania autorstwa Łukasza Murgrabi. Ciepłe kadry oddają atmosferę retro starych zdjęć naszych mam, które do swetrów i futer nosiły rzucającą się w oczy biżuterię.

Zdjęcia: Łukasz Murgrabia

Modelka: Martyna/ D’vision

Make-up: wizażyści Paese

Reklama

Włosy: Joanna Januchta

Reklama
Reklama
Reklama