Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Zobacz jak czołowi światowi projektanci zmienili oblicze mody i kina tworząc ikoniczne kostiumy w najsłynniejszych filmowych produkcjach, nie tylko o modzie.
1 z 20
monochromatyczne sukienki, które w filmie I am love z klasą nosi Tilda Swinton to projekt Rafa Simonsa dla Jil Sander. Męską garderobą i minimalistycznymi dodatkami zajęła się Fendi; fot. Pinterest
monochromatyczne sukienki, które w filmie I am love z klasą nosi Tilda Swinton to projekt Rafa Simonsa dla Jil Sander. Męską garderobą i minimalistycznymi dodatkami zajęła się Fendi; fot. Pinterest
2 z 20
Narcystyczny, seksowny, niezwykle stylowy. Taki był Richard Gere jako prawdziwy American Gigolo kiedy wkładał garnitury od Armaniego
Narcystyczny, seksowny, niezwykle stylowy. Taki był Richard Gere jako prawdziwy American Gigolo kiedy wkładał garnitury od Armaniego
3 z 20
Audrey Hepburn, niegasnąca muza i przyjaciółka Huberta de Givenchy, począwszy od filmu Funny Face gdzie wystąpiła w kolumnowej czerwieni jego projekty nosiła niemal w każdym filmie - taki był jeden z w
Audrey Hepburn, niegasnąca muza i przyjaciółka Huberta de Givenchy, począwszy od filmu Funny Face gdzie wystąpiła w kolumnowej czerwieni jego projekty nosiła niemal w każdym filmie - taki był jeden z warunków współpracy. Tutaj w trakcie przymiarek do filmu Sabrina. Givenchy zaprojektował dla aktorki także słynną małą czarną do Śniadania u Tiffaniego. W jego sukniach aktorka często pojawiała się również na mniej oficjalnych przyjęciach i kolacjach u znajomych; fot. Pinterest
4 z 20
ideanie skrojone garnitury i geometryczne czarno-biało sukienki w filmie Single Man to znak rozpoznawczy debiutującego tym projektem reżysera Toma Forda, w którym z klasą nosili je Colin Firth i Julianne M
ideanie skrojone garnitury i geometryczne czarno-biało sukienki w filmie Single Man to znak rozpoznawczy debiutującego tym projektem reżysera Toma Forda, w którym z klasą nosili je Colin Firth i Julianne Moore. We współpracy z kostiumografką Arianne Phillips stworzył dzieło genialne w swojej prostocie. Szyk, klasa i wdzięk rodem z domu mody Gucciego; fot. Pinterest
5 z 20
damski garnitur, krawat i kamizelka. Ikoniczny strój Diane Keaton czyli nowojorskiej street-chic woman Annie Hall w filmie Woody'ego Allena z 1977 roku. Stroje projektował sam Ralph Lauren, fot. Pinterest
damski garnitur, krawat i kamizelka. Ikoniczny strój Diane Keaton czyli nowojorskiej street-chic woman Annie Hall w filmie Woody'ego Allena z 1977 roku. Stroje projektował sam Ralph Lauren, fot. Pinterest
6 z 20
Wdzięk i subtelność Catherine Deuneuve w neurotycznej wizji kobiecości według Luis Buñuela to także zasługa głównego projektanta i przyjaciela aktorki Yves Saint Laurenta. Niedawno wszedł na ekra
Wdzięk i subtelność Catherine Deuneuve w neurotycznej wizji kobiecości według Luis Buñuela to także zasługa głównego projektanta i przyjaciela aktorki Yves Saint Laurenta. Niedawno wszedł na ekrany poruszający film pod tym dokładnie tytułem, Yves Saint Laurent, pokazujący życie tego niezwykle skromnego i ważnego projektanta w historii mody; fot. Pinterest
7 z 20
zajwiskowa suknia Czarnego Łabędzia dla Natalii Portman została zaprojektowana przez siostry Kate i Laure Mulleavy z Rodarte. Inspiracją dla projektantek oraz samego reżysera Aronofskiego były baletnice
zajwiskowa suknia Czarnego Łabędzia dla Natalii Portman została zaprojektowana przez siostry Kate i Laure Mulleavy z Rodarte. Inspiracją dla projektantek oraz samego reżysera Aronofskiego były baletnice z impresjonistycznych obrazów Degas; fot. Pinterest
8 z 20
pastelowe buty z czubkami przypominającymi fanatyzjne ozody na torcie to dzieło Manolo Blahnika, które Kirsten Dunst jako królowa Maria Antonina w bardzo słodkim kolorystycznie filmie Sofi Coppoli pod taki
pastelowe buty z czubkami przypominającymi fanatyzjne ozody na torcie to dzieło Manolo Blahnika, które Kirsten Dunst jako królowa Maria Antonina w bardzo słodkim kolorystycznie filmie Sofi Coppoli pod takim właśnie tytułem. Kolekcja butów do filmu była imponująca, a ich wygląd tak cukierkowy, że aż chciałoy się je zjeść! fot. Pinterest
9 z 20
wykrojony banadażowy strój Milli Jovovich w Piątym Elemencie Luca Bessona to super futurystyczna wersja świata i mody według czołowego projektanta haute-coutur Jean Paul Gaultiera. Podobnie jak purpurow
wykrojony banadażowy strój Milli Jovovich w Piątym Elemencie Luca Bessona to super futurystyczna wersja świata i mody według czołowego projektanta haute-coutur Jean Paul Gaultiera. Podobnie jak purpurowe uniformy i cętkowany kostium Chrisa Tuckera; fot. Pinterest
10 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Keira Knigtley w filmie Anna Karenina w kreacjach haute couture Dior z lat 50. Fot. serwis prasowy
11 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Keira Knigtley w filmie Anna Karenina nosi biżuterię Chanel. Podobno była ona warta około 2,5 miliona dolarów fot. serwis prasowy
12 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Chris Hemsworth i Olivia Wilde w filmie Wyścig (reż Ron Howard) nosili stroje włoskiego domu mody Gucci. fot. East News
13 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Olivia Wilde w filmie Wyścig (reż Ron Howard) w stroju Gucci. fot. East News
14 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
W filmie Wyścig (reż Ron Howard) Daniela Brühl (filmowego Niki Laudę) i jego filmową żonę ubierał dom mody Salvatore Ferragamo
15 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Audrey Hepburn w filmie Śniadanie u Tiffany'ego nosiła kultowy klasyczny płaszcz Burberry. Fot. East News
16 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Daniel Craig jako James Bond (zarówno w Skyfall jaki i Quantum of Solace) nosił ubrania zaprojektowane przez Toma Forda, fot. East News
17 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
W Sadze Zmierzch w ostatniej części (Breaking dawn) Kristen Stewart ślub brała w sukni projektu domu mody Carolina Herrera, fot. Pinterest
18 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
W filmie 'Diabeł ubiera się u Prady Anne Hathaway pokochała biżuterię Chanel, fot. East News
19 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Demi Moor w filmie Niemoralna propozycja zachwycała wszystkich (nie tylko Roberta Redforda) w sukience projektu Thierry Mugler, fot. East News
20 z 20
Największe kreacje filmowe światowych projektantów mody
Robert Redford w filmie Wielki Gatsby (1974) nosił ubrania zaprojektowane przez dom mody Ralph Lauren, fot. East News