Reklama

Po wstukaniu „COS women” w wyszukiwarce internetowej, wytrenowane w odgadywaniu naszych najskrytszych intencji algorytmy, proponują szereg publikacji na frazy „quiet luxury” i „ old money aesthetic”. Bo właśnie o tym jest viralowa estetyka bazująca na koncepcie kreatywnym szwedzkiej sieciówki z grupy H&M. O nienachalnej elegancji i podkręconej klasyce z najwyższej półki. Takie są też torebki z naszego redakcyjnego TOP 8:

Reklama

Pikowana torebka hobo: a COS Icon

Poznajcie akcesoryjną ikonę, która – jak na prawdziwą gwiazdę przystało – na stronie internetowej COS, doczekała się własnej, odrębnej kategorii. W zakładce „THE QUILTED BAG. A COS ICON” znajdziecie wszystkie wcielenia pikowanego bestsellera o charakterystycznym kształcie hobo. Wśród cech charakterystycznych esencja COSa, czyli nieoczywiste detale, funkcjonalna forma i świetne wykończenie.

Z ostatniej chwili: ta pikowana torebka trafiła na podium raportu Hottest Products Lysta za trzeci kwartał 2023 roku.

Torebka Cloud Black, MAKO

Coraz więcej producentów – mniej lub bardziej świadomie – czerpie z charakterystycznych kolekcji szwedzkiej marki. Niektóre, tak jak polskie MAKO, zupełnie przypadkowo się w trend „COS women” po prostu wpisują, a torebka Cloud Black to najlepszy ku temu przykład.

Torba Big Universe, L37

Wolicie coś bardziej pojemnego? Naprzeciw wychodzi inny, równie ceniony w branżowych kuluarach, polski brand. Shopperkę Big Universe od L37 upolujecie w trzech kolorach: w czerni, w szarości i w słodkim odcieniu toffi.

Torebka Aries, Mango

Sieciówkowa alternatywa do złudzenia przypominająca pikowany bestseller COS, w oko wpadła nam podczas wertowania aktualnej kolekcji Mango. Cena? Niecałe 140 zł.

Śmietankowa tote bag w wersji mini, Dezezee

Jeszcze mniej zapłacicie za przecenioną z okazji mid season sale torebkę DeeZee. My pokochałyśmy ją za nadające całości luksusowego charakteru draperie i nieoczywisty odcień mleka owsianego.

Mała torebka z krótką rączką, Jenny Fairy

U Jenny Fairy z kolei urzeka połączenie modnego motywu „napompowania” z praktycznymi rozwiązaniami takimi jak odpinany dłuższy pasek i ultrakorzystnym stosunkiem jakości do ceny. Tym bardziej teraz, gdy trafiła do zakładki "wyprzedaż".

Torebka półksiężyc Half Moon, Kulik

Stałość w uczuciach wpisana jest w DNA polskiej marki Kulik. Nie zważając na trendowe newsy, pozostają oni wierni wykrojonym w skórze sztywnym motywom geometrycznym. Dla fanek bardziej opływowych kształtów firma przygotowała klasyczne worki ze ściągaczowym zapięciem.

Błękitna bagietka, COS

Choć regularnie robiąca zakupy w COS dziewczyna najlepiej czuje się w bezpiecznej, stonowanej palecie barw podstawowych, od czasu do czasu daje się przekonać do koloru mniej zachowawczego. Stąd też wśród nowości marki miękka bagietka w odcieniu bezchmurnego nieba, który – według agencji Tagwalk, ma w najbliższych miesiącach zastąpić róż.

Reklama

"COS women" to nowy hit TikToka. Na czym polega trend, który nawiązuje do słynnej szwedzkiej sieciówki?>>

Reklama
Reklama
Reklama