Najbardziej wpływowe marki modowe w social media
Najsilniejsza marka w social media? Platforma Insightpool stworzyła ranking najbardziej wpływowych brandów w social media.
Ostatnio pisaliśmy o gwiazdach, które mają najwięcej followersów na Instagramie. W zestawieniu znaleźli się popularni aktorzy, wokaliści, modelka, gwiazdy reality-show oraz sportowiec. Więcej na ten temat przeczytacie TU >>> Teraz bierzemy pod lupę najpopularniejsze modowe marki, a właściwie zrobiła to za nas platforma marketingowa Insightpool. Od stycznia do kwietnia 2017 Insightpool przeanalizował media społecznościowe najważniejszych marek modowych. Twórcy rankingu skupili się na Instagramie i Twitterze brandów. Profile badano pod kątem zaangażowania fanów, częstotliwości pojawiania się tagów w komentarzach i zasięgu. Po trzech miesiącach okazało się, że numerem jeden jest marka Chanel, która może się pochwalić ponad 20 milionami followersów na Instagramie. Oto pełna lista:
1. Chanel
2. Louis Vuitton
3. Christian Siriano
4. Puma
5. Forever 21
6. Marc Jacobs
7. Adidas
8. Victoria’s Secret
9. H&M
10. Nike