Szwajcarska marka sportowa premium i ikona mody ulicznej rodem z kraju kwitnącej wiśni nadają nowe znaczenie kulturze tenisowej. Spajając ten świat z branżą fashion, obierając za wspólny cel stworzenie limitowanej odzieży sportowej i produktów codziennego użytku. Projekty mają rozkochać w sobie nie tylko pasjonatów tenisa, lecz także każdego, kto szaleje za modą.

Mat. prasowe

Nie od dziś wiadomo, że tenis jest znany z elitarnego charakteru i niepisanych zasad, trudnych do odczytania dla niewtajemniczonych. Marki On i BEAMS chcą jego demokratyzacji, harmonijnie łącząc ponadczasowy styl tenisistów, współczesną kulturę i modę uliczną. Obuwie z kolekcji On THE ROGER Pro BEAMS, sygnowane przez jedną z najjaśniejszych gwiazd świata tenisa, czyli samego Rogera Federera, świetnie sprawdzą się zarówno na korcie, jak i w mieście. Buty są stylowe i przede wszystkim wygodne. Marki zadbały o wszystko, w tym detale jakie jak wytłoczone logo BEAMS na pięcie, flagi Japonii i Szwajcarii, złote elementy czy wkładka nawiązująca do… trawy Wimbledonu. Wspólna kolekcja łączy w sobie ekspercką wiedzę i zaawansowane technologie, z których słynie marka On, z długotrwałą tradycją BEAMS w zakresie tworzenia wysokiej jakości produktów lifestyle’owych. W ich interpretacji tenniscore to zarówno charakterystyczna estetyka, jak i funkcjonalność.

Mat. prasowe

Kolekcja nie weszła jeszcze do sprzedaży, a już zyskała status ikonicznej – tak jak dyscyplina sportu, którą jest inspirowana.

W Polsce obuwie On THE ROGER Pro BEAMS będzie dostępne włącznie w liczbie 30 par w warszawskim domu handlowym VITKAC.

Materiał promocyjny VITKAC