Mohito wiosna-lato 2014
W słonecznym Miami odbyła się sesja zdjęciowa do kampani Mohito na sezon wiosna-lato 2014.
Drapacze chmur oraz ekskluzywne jachty w słonecznym Miami posłużyły za scenerię do najnowszej kampanii wizerunkowej Mohito. Kolekcja marki na sezon wiosna-lato 2014 prezentuje sportową elegancję, w której dominuje biel i czerń. Monochromatyczne kolory przełamują energetyczne oranże oraz złote dodatki.
Sesję zdjęciową wykonał Marcin Kempski, współtwórca grupy kreatywnej I Like Photo. Marka pracowała z fotografem już kilkakrotnie, m. in. przy projekcie Exclusive Collection - linii ubrań zaprojektowanych przez Martę Żmudę Trzebiatowską.
Część kolekcji jest już dostępna w salonach firmy, kolejne jej partie będą wprowadzane do sprzedaży w trakcie trwania całego sezonu. Kampanię Mohito na sezon wiosna-lato 2014 zobaczysz w galerii.
1 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
2 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
3 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
4 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
5 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
6 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
7 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
8 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
9 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
10 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito
11 z 11
Mohito wiosna-lato 2014
Mohito wiosna-lato 2014, fot. serwis prasowy Mohito