Modowa uczta. Amazon.pl świętował nadchodzący Prime Day w towarzystwie gwiazd
Najnowsze modowe trendy i wianki ze świeżych kwiatów,, a to wszystko w towarzystwie znanych gwiazd i w industrialnym klimacie warszawskiej Elektrowni Powiśle.
W ubiegłym tygodniu Amazon.pl zaprosił gości do wspólnego świętowania nadchodzącego Prime Day, czyli największego święta okazji na Amazon.pl, które odbędzie się już 16 i 17 lipca. Na wydarzeniu nie zabrakło specjalnie przygotowanych atrakcji oraz zaproszonych przez Amazon.pl gości, wśród których znaleźli się m.in. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Katarzyna Dowbor, Sandra Milwiw-Baron (Kubicka), Aleksander Baron czy Angelika Trochonowicz (Andziaks).
Amazon.pl świętuje festiwal okazji w wielkim stylu
Dla zaproszonych gości Amazon.pl przygotował moc atrakcji! Podczas wydarzenia mogli oni stworzyć własne wianki ze świeżych kwiatów pod okiem doświadczonych florystek. Bogata kolorystyka żywych kwiatów od razu wprowadziła uczestników eventu w dobry nastrój, a wianki były wspaniałym dodatkiem do wielu stylizacji. Uczestnicy eventu mieli też okazję aby spersonalizować wyjątkowy, letni T-shirt, który powstał we współpracy Amazon.pl z Paprocki Brzozowski.
Dzięki specjalnym naszywkom oraz markerom do tkanin, goście tworzyli letnie koszulki z własnymi napisami i wzorami. To jednak nie wszystko - T-shirt zaprojektowany specjalnie z okazji Prime Day może mieć każdy z nas: w ramach limitowanej kolekcji jest on dostępny na Amazon.pl wraz z zestawem do personalizacji, a cały dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Od piór, po klasyczną bawełnę
Atrakcją wieczoru był pokaz najnowszej kolekcji duetu Paprocki Brzozowski, który miał spektakularny wymiar - kilkumetrowe stoły pokryte białym obrusem, przy których jeszcze chwilę temu goście jedli kolację, w mgnieniu oka stały się modowym wybiegiem. Początkowo sądziliśmy, że jesteśmy w Mediolanie! Ten przypominający italiano fashion show pokaz otworzyła modelka w pięknej czerwonej sukni.
W tle słychać było skrzypcową aranżację utworu Donny Summer "I Feel Love", a po chwili klasykę podkręcił mocniejszy beat perkusji. Odniesienie do włoskich klimatów nie jest przypadkowe – popularny utwór z lat 70. mieliśmy okazję słyszeć w filmie „Dom Gucci” reżyserowanym przez Ridley'a Scotta.
W kolekcji MENU zaprojektowanej przez duet Paprocki Brzozowski dostrzegliśmy zestawy garniturowe, mieniące się suknie, a także jedwabne tuniki, pióra, kapelusze i boa w stylu retro. Wśród kolorów przeważały odcienie złota, beżu, czerwieni i pastele, ale nie brakowało też barw monochromatycznych. Na wybiegu pojawiła się także modelka w koszulce Amazon.pl x Paprocki Brzozowski, zaprojektowanej z okazji Prime Day. .Wieczorowej klasyce towarzyszyły plażowe akcenty.
Prime Day, czyli festiwal okazji
Okazją do spotkania było wspólne świętowanie nadchodzącego Prime Day – corocznego wydarzenia zakupowego na Amazon.pl przeznaczonego dla klientów Prime, w trakcie którego w niższych cenach będzie można kupić tysiące produktów od polskich i zagranicznych marek. W tym roku Prime Day odbędzie się już 16 i 17 lipca.
Co można upolować podczas festiwalu okazji? Oferta w tegorocznej edycji wydarzenia obejmuje tysiące produktów od polskich i zagranicznych marek, takich jak: Trefl, Ochnik, Philips, Bosch, Sony, Garmin, Ecco, Puma, Remington, Lego, Fisher-Price czy Tefal.
W ramach pakietu Amazon Prime klienci otrzymują nielimitowane, szybkie i darmowe dostawy milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej wartości zamówienia oraz dostęp do filmów i seriali na Prime Video i wybranych korzyści Prime Gaming. Cały pakiet kosztuje 49 zł na rok lub 10,99 zł miesięcznie, ale jeśli go jeszcze nie masz, nie martw się - możesz jednorazowo przetestować Amazon Prime w ramach bezpłatnego okresu próbnego przez 30-dni i także skorzystać z nadchodzącego Prime Day.
Materiał promocyjny marki Amazon.pl