"Modne" pigułki w obiektywie Steve'a Kraitta
Luksusowe marki od dawna są częścią popkultury. Zobacz jak je wykorzystał fotograf Steve Kraitt.
Co jakiś czas w internecie pojawiają się zdjęcia tortów, muffinów, papierosów, opakowań na fast foody, lnianych toreb, bawełnianych bluz... Pomysłów jest naprawdę wiele, a to co łączy te wszystkie rzeczy to obrandowanie logotypami luksusowych marek typu Chanel, Louis Vuitton, czy Dior, itp.
Brytyjski fotograf Steve Kraitt postanowił wykorzystać ideę, która święci triumfy na serwisach społecznościowych typu Tumblr oraz Pinterest, tworząc kolekcję oryginalnych fotografii z tabletkami. Zdjęcia zatytułowane "Designer drugs" są metaforą uzależnienia ludzi od luksusu, statusu społecznego i uznania.
"Modne" pigułki w obiektywie Steve'a Kraitta >>
1 z 5
Designer drugs, fot. Steve Kraitt
2 z 5
Designer drugs, fot. Steve Kraitt
3 z 5
Designer drugs, fot. Steve Kraitt
4 z 5
Designer drugs, fot. Steve Kraitt
5 z 5
Designer drugs, fot. Steve Kraitt