Moda, styl i budowanie relacji. Tak Answear.com tworzy nieoczywiste miksy!
Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać? A Pinko zaprzyjaźnić z AllSaints? Platforma Answear.com znów udowadnia, że moda łączy przeciwieństwa, a spotkanie z nią może być elektryzujące. Odkryj kolekcję wiosna-lato 2025 i dziel się emocjami!

- Katarzyna Rapczyńska-Lubieńska
Heraklit powiedział, że przeciwieństwa pasują do siebie, a najpiękniejsza harmonia wynika z rozmaitości. Słowa te mogliby potwierdzić współcześni projektanci mody, którzy wychodzą poza schemat, zachęcając do odważnych zestawień. Idea eksperymentowania ze stylem wpisana jest również w DNA platformy Answear.com.
Kontrastowe połączenia
Dzisiejsza moda jest dużo bardziej demokratyczna niż kiedyś. Za pomocą ubrań możemy wyrazić swoją tożsamość, określić stan ducha, a nawet budować relacje międzyludzkie. To one sprawiają, że życie nabiera barw – im więcej kontrastów, tym większa różnorodność. Właśnie o tym mówi kampania „Ubierz życie z ludźmi, których kochasz”. To kontynuacja filozofii „Ubierz życie w to, co cenne”, której zeszłego roku twarzą była argentyńska modelka Fatima Brunengo.
Najnowsza odsłona kampanii pokazuje, że Answear.com to nie tylko przestrzeń zakupowa, ale przede wszystkim kreatywna platforma i cenne źródło inspiracji. W portfolio znajdziemy starannie wyselekcjonowane marki premium, w tym adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe czy Pinko. Każda z nich kontrastuje ze sobą, a jednocześnie zachęca do tworzenia fascynujących połączeń.

Trendy się zmieniają, ale styl pozostaje. Zdaniem Marty Sawickiej, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com., warto czasami zejść z utartej ścieżki. Kampania „Ubierz życie w to, co cenne” na sezon wiosna-lato 2025 pokazuje, jak bliscy nam ludzie kształtują nasze modowe wybory i zachęcają do odważnych zestawień.
Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem
Mariaż Patrizii Pepe z adidasem
Answear.com pokazuje, że moda jest nośnikiem relacji. Dzięki niej możemy celebrować wyjątkowe momenty, podobnie jak pielęgnujemy wspomnienia związane z bliskimi. Nie bez powodu kampania stawia intrygujące pytania: „Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać?”, „Czy Pinko i AllSaints mogą się przyjaźnić?” albo „Czy BOSS i Birkenstock mogą znaleźć wspólny język?”. Okazuje się, że marki, które na pozór reprezentują odmienne wizje, wspólnie tworzą zgrany, modowy duet.
W nowej kampanii platforma Answear.com zachęca odbiorców do miksowania trendów. Możemy czerpać z różnych estetyk i odważnie łączyć elementy, które odzwierciedlają naszą osobowość. Jak to robić? Na stronie internetowej mamy gotowe rozwiązania. Przykładowo, złotą sukienkę LILI marki AllSaints możemy połączyć z czarną ramoneską, dzięki czemu powstanie nieoczywisty look. Błękitną torebkę typu baguette od Patrizii Pepe warto zestawić z marynarką i krótkimi spodniami w tym samym kolorze. I kto by pomyślał, że turkusowe spodnie Adicolor od adidas będą pasować do czarnego body, a granatowa czapka BOSS do gogli?

Danny Sangra reżyserem kampanii
Za przygotowanie strategii i kreacji kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Zdjęcia i wideo zostały zrealizowane w malowniczych rejonach Republiki Południowej Afryki. Urzekające góry, intensywne barwy i naturalne światło okazały się tłem idealnym dla opowieści o relacjach i... outfitach.
Za reżyserię spotów odpowiada brytyjski reżyser Danny Sangra, znany ze współpracy z prestiżowymi markami takimi jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna. Jeśli chodzi o zdjęcia, ich autorem jest amerykański operator Sean Conaty. Spoty kampanii powstały w domu produkcyjnym Warsaw Production.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: Answear.com
Materiał promocyjny marki Answear.com