Reklama

Decyzja o zatrudnieniu Mirandy Kerr może być dla fanów marki zaskakująca. Jak dotąd twarzami hiszpańskiej sieciówki były kobiety z charakterem - wyraziste i wzbudzające różne emocje. Żywiołowa Penelope Cruz, seksbomba Scarlett Johansson, rock'n'rollowa Kate Moss. Miranda przy nich wydaje się grzeczną pensjonarką. Śliczna, o dziecięcych niemal rysach, zawsze uśmiechnięta i oddana rodzinie. Trudno powiedzieć, czy łagodny wizerunek modelki to zasługa mediów i filmików Victoria's Secret czy odzwierciedlenie rzeczywistości, ale Mango wydaje się liczyć na odświeżenie image'u marki. Kolekcja wiosenna ma być delikatna i radosna jak sama modelka.
Zdjęcia do kampanii wykonał duet Inez & Vinoodh. Już możemy zobaczyć pierwsze efekty ich pracy. Kolekcja wiosenna będzie z pewnością radosna i młodzieżowa, ale ujawnione zdjęcia nie zachwycają. Lookbooki i kampanie Mango zwyczajowo są oszczędne w środkach, więc cały nacisk jest położony na ubrania i osobowość modelki. Tu czegoś zabrakło, ale czekamy na pełną kampanię.
Jak myślicie, czy "efekt Mirandy" zwiększy sprzedaż Mango? Czy australijska modelka jest za mało wyrazista dla marki?

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama