Kolekcja ubrań dla Legii Warszawa – gdy słyszymy te słowa, zapewne przed oczami mamy koszulki i spodenki, w których piłkarze (lub piłkarki) biegają po murawie. A tu niespodzianka. Projektantka Roma Janota-Bargiel wykorzystała estetykę i znaki rozpoznawcze stołecznego klubu, aby wyczarować szykowne i minimalistyczne kreacje, które świetnie sprawdzą się na co dzień, a nawet podczas wielkiego wyjścia. Kolekcja „simplicity capsule femme” to utrzymana w duchu sportowej elegancji kapsuła, która idealnie balansuje pomiędzy wygodą a szykiem.

– Ruch i aktywność fizyczna zawsze były mi bliskie, więc tematyka projektu była dla mnie naturalna – mówi Janota-Bargiel. I dodaje:

Sport, elegancja i klasyka to wartości, które chętnie łączę w moich projektach, a ta współpraca pozwoliła mi w pełni wyrazić te idee.

Kolekcja „simplicity capsule femme” dla Legii Warszawa / Materiały prasowe

Janota-Bargiel w swoich projektach postanowiła wrócić do korzeni i do pierwotnej minimalistycznej estetyki klubu. W kolekcji znajdziemy więc detale – przede wszystkim symbole i kolorystykę – wpisane w DNA Legii Warszawa, ale lekko zreinterpretowane. Zamiast klasycznej „eLki” mamy tu warszawską Syrenkę i logo WKS Legia (obowiązujące w latach 1922–1926), a do klubowych barw (bieli, zieleni i czerwieni) dodano czerń, ecru, a nawet odrobinę złota. Rezultat? Perfekcyjne połączenie sportowej tradycji z nowoczesnością.

I na mecz, i do pracy

W skład kolekcji „simplicity capsule femme” wchodzą bluzy, koszulki, topy i spodnie oraz akcesoria: czapki z daszkiem i nerki.

Kolekcja „simplicity capsule femme” dla Legii Warszawa / materiały prasowe

Bluzy, dostępne w czerni i ecru, wyróżniają się oversizowym krojem oraz złotymi detalami – zamkiem w stójce, wypustkami, lamówkami na rękawach i emblematem Syrenki. Minimalistyczne kremowe, czarne i butelkowozielone t-shirty zyskują niepowtarzalnego charakteru dzięki raglanowym rękawom, wypustkom na szwach i haftowi z logo. Podobnie zresztą koszulki polo z kołnierzykiem – w zależności od wersji kolorystycznej – w barwach Legii Warszawa (zielona) lub w złoto-czarne pasy (kremowa i czarna). Bokserka ecru z prążkowanego materiału i z haftowanym emblematem pięknie podkreśli natomiast kobiecą figurę. Dzięki gumie w pasie i szerokim nogawkom, oversizowe czarne i kremowe spodnie są synonimem komfortu, a stylowe detale, takie jak lamówki na nogawkach i warszawska Syrenka, dodają im elegancji.

Kolekcja „simplicity capsule femme” dla Legii Warszawa / materiały prasowe

Wszystkie te stroje łączy jedno – będą wyglądały równie dobrze na stadionie piłkarskim, w biurze i na imprezie. Kolekcja „simplicity capsule femme” to propozycja dla kobiet, które chcą łączyć modę z aktywnym stylem życia.

Przede wszystkim dobra jakość

Roma Janota-Bargiel ze szczególną dbałością podeszła do wyboru materiałów. Zależało jej, aby były one jak najlepszej jakości oraz pochodziły z naturalnych włókien. Ubrania z kolekcji „simplicity capsule femme” uszyte są więc z tencelu, modalu oraz bawełny, które nie tylko zapewniają komfort noszenia i będą służyły nam przez długie lata, ale są również przyjazne dla środowiska.

Szczególną uwagę przywiązywano również do procesu produkcji. Cała kolekcja została wykonana w Polsce, we współpracy z lokalnymi, zaprzyjaźnionymi szwalniami

– mówi Aleksandra Kalinowska, Dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Legii Warszawa. – To nie tylko gwarancja jakości, ale także wyraz docenienia polskiego rzemiosła – dodaje.

Kolekcja „simplicity capsule femme” dla Legii Warszawa / materiały prasowe

Wielka moda i sport idą w parze

Rola Romy Janoty-Bargiel nie ograniczyła się tylko do stworzenia ubrań. Wymyśliła też logo i całą identyfikację wizualną. – Każdy element kolekcji, od projektu po nadzór artystyczny sesji zdjęciowej, był starannie przemyślany i nadzorowany przez Romę Janotę-Bargiel, co sprawiło, że tworzy ona spójną całość – zauważa Kalinowska.

Zaprojektowanie kolekcji dla Legii Warszawa oraz wszystkich detali stanowiących całość finalnego efektu było dla mnie niezwykle inspirującą i przyjemną przygodą

– mówi za to autorka kolekcji.

Współpraca projektantki z fotografką Dorotą Szulc zaowocowała wyjątkową sesją, świetnie oddającą niepowtarzalny charakter kolekcji. Zdjęcia wykonane na stadionie Legii Warszawa i pod Pomnikiem Syreny nad Wisłą mają dużo sportowo-urbanistycznego luzu, ale nie brakuje w nich też kobiecej sensualności i elegancji.

Kolekcja „simplicity capsule femme” dla Legii Warszawa / materiały prasowe

Kolekcja „simplicity capsule femme” to ubrania ponadczasowe, które dzięki swojemu minimalistycznemu designowi i wysokiej jakości wykonania, mogą stanowić zarówno podstawę casualowych stylizacji, jak i bardziej eleganckich zestawów. Kolekcja dostępna jest na stronie https://sklep.legia.com i w sklepie stacjonarnym Legii Warszawa.

Materiał promocyjny marki Legia Warszawa