Międzysezonowa kampania polskiej marki biżuteryjnej ROSA: lato, romantyzm i nostalgia w podwarszawskich ogródkach działkowych
Międzysezonowa kampania ROSA rozbudza sentymenty. Sielankowe kadry uchwycone w obiektywie Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika – najsłynniejszego duetu polskiej fotografii mody– układają się w nostalgiczną opowieść o tym co już było. Zamiast nowości, kultowe modele z dotychczasowych kolekcji marki. Znów zamarzyłyśmy o każdym z nich...
Agnieszka Rosa w swojej twórczości od lat próbuje przemycać idee ponadczasowości biżuterii. Jej projekty, chociaż zawsze aktualne, wprawnie wymykają się chwilowym trendom z datą przydatności wyznaczoną na koniec danego sezonu. Obrazkowy wehikuł czasu, którym tym razem wizualnie rozpieszcza nas polska firma biżuteryjna to doskonały na to dowód.
„Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają” – mówi projektantka
I tak też się stało. W pierwszym tego typu projekcie podziwiamy zestawione ze sobą w nowej, letniej i bardzo melancholijnej odsłonie bestsellery marki z kilku ostatnich lat. Wszystkie oryginalne i bardzo klasyczne jednocześnie. Wspólny motyw przewodni? Plastyczna struktura złota. Rzeźbiarska zabawa fakturą i formą nadaje metalowi charakteru i ujmuje mu pospolitego zadęcia. Konstruowane ręcznie kolczyki, naszyjniki, pierścionki i bransoletki odbijając światło, tworzą iluzję ruchu, zmieniają kolory, falują, nabierają różnych formatów i kształtów. Część modeli z występujących na najnowszych zdjęciach marki kupicie w sklepie ELLE:
Oglądając efekty sesji powstałej w idyllicznej scenerii podwarszawskich ogródków działkowych, czujemy się jak na kartach malowniczego Sierpnia Schultza ze „Sklepów cynaomonowych”. Z kolejnych kadrów przebija błogie lenistwo, eteryczna kobiecość i nostalgiczny romantyzm. Choć to przyroda odgrywa tu główną rolę, nie odciąga uwagi od głównego tematu fotografii. Nienachalnie wyeksponowana biżuteria harmonijnie uzupełnia się z niebanalnymi stylizacjami i pięknym otoczeniem. Bo taka jest właśnie ta kampania i marka ROSA w ogóle. Bezkompromisowa subtelna, bliska natury i absolutnie ponadczasowa.
Photography & art direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik /DAS Agency
Photography asistant: Aleksander Balcerek
Video direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik, Wojciech Affek
Camera operator: Wojciech Affek
Model: Zofia Szałacińska
Hair & Make-up: Aneta Kostrzewa
Graphic designer: Joanna Skiba
1 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
2 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
3 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
4 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
5 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
6 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
7 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
8 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
9 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
10 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
11 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
12 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa
13 z 13
Międzysezonowa kampania Rosa