Michael Kors "The Walk" jesień-zima 2016/2017
Zobacz nową kampanię w luźnym, nowojorskim stylu. W rolach głównych - torebki Michael Kors!
Michael Kors angażuje it girls ze świata sztuki, mody i arystokracji (!), zabierając je na sesję w ulicznym stylu. Tak powstała kampania "The Walk", której twarzą jest gwiazda Solange Knowles, modelki Nina Agdal i Soo Joo Park oraz Olimpia, księżniczka Grecji. Ta mocna czwórka zapozowała przed obiektywem Tommiego Tona na ulicach ruchliwego Nowego Jorku. I to w bardzo naturalnym, miejskim stylu, jak gdyby zostały przyłapane podczas spaceru. Każda z nich ma na sobie outfit z jesiennej kolekcji oraz, obowiązkowo, nowe modele toreb MK. Założeniem markibyło przedstawienie czterech różnych osobowości i ich sposób na noszenie torebki Michael Kors. Projektant podkreśla, że ceni indywidualność swoich klientów oraz cieszy się, gdy widzi swoje projekty w wielu nieprzewidywalnych zestawieniach.
Michael Kors "The Walk" jesień-zima 2016/2017 - ZDJĘCIA >>
1 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017, fot. mat. prasowe
2 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
3 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
4 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
5 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
6 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
7 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
8 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
9 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
10 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
11 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
12 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
13 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
14 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017
15 z 15
Michael Kors The Walk jesień-zima 2016/2017