Metallica twarzą kampanii Brioni
Zespół Metallica został twarzą kampanii reklamowej Brioni. Jak wyszło?
Zespół Metallica to pierwszy pomysł Justina O'Shea na odświeżenie wizerunku ekskluzywnej marki Brioni. Przypomnijmy, że Justin O'Shea w tym roku opuścił internetowy butik Mytheresa.com, żeby wskoczyć na stanowisko dyrektora kreatywnego marki Brioni. Ten (prawdopodobnie) najlepiej ubrany mężczyna na świecie nie ma wielkiego doświadczenia w projektowaniu, ale posiada nieprzeciętne wyczucie stylu i rzesze obserwatorów na całym świecie.
Sesja zdjęciowa z legendami heavy metalu to nie byle co! Członkowie zespołu mają na sobie eleganckie garnitury i trzeba przyznać, że prezentują się w nich świetnie. Zdjęcia są czarno-białe, a bohaterowie sesji nie przypominają wściekłych metalowców. Jak zespół zareagował na efekty tej współpracy?
"Jesteśmy wstrząśnięci informacją, że właśnie zostaliśmy twarzami luksusowej włoskiej firmy odzieżowej Brioni." - napisali na swoim Facebooku.
1 z 5
Metallica twarzą kampanii Brioni
Metallica twarzą kampanii Brioni, mat. prasowe
2 z 5
Metallica twarzą kampanii Brioni
Metallica twarzą kampanii Brioni, mat. prasowe
3 z 5
Metallica twarzą kampanii Brioni
Metallica twarzą kampanii Brioni, mat. prasowe
4 z 5
Metallica twarzą kampanii Brioni
Metallica twarzą kampanii Brioni, mat. prasowe
5 z 5
Metallica twarzą kampanii Brioni
Metallica twarzą kampanii Brioni, mat. prasowe