Mary Komasa w kampanii SLAVA Varsovia. Torebki marki nawiązują do surowego krajobrazu z Europy Wschodniej
"Niesamowite jest to, że utwory Mary towarzyszyły nam przy tworzeniu poprzedniej kolekcji, a tym razem mieliśmy to szczęście, że zgodziła się wystąpić w najnowszej sesji" opowiada Anna Szydłowska, projektantka i właścicielka SLAVA Varsovia. Twarzą nowej kolekcji marki została wokalistka Mary Komasa.
Nowa kampania kolekcji torebek SLAVA Varsovia
Surowy krajobraz z Europy Wschodniej skontrastowany ze słowiańską pasją - to dwa główne punkty, które zakreślają charakter marki SLAVA Varsovia. Ten widać w nawet najdrobniejszym szczególe projektowanych przez Annę Szydłowską toreb: paskach, klamrach, wyborze materiałów i tłoczeniach monogramów. "Od początku istnienia marki SLAVA Varsovia tworzymy produkty, w których główną rolę pełni sam materiał i forma, bez dużej ilości dodatków i ozdobników" opowiada założycielka marki, która z niezmiennym wyważeniem tworzy projekt każdej kolejnej torebki.
Wszystkie bez wyjątku egzemplarze SLAVA Varsovia to dodatki uniwersalne, które stoją w kontrze do szybko zmieniających się trendów i jakości fast fashion.
Torebka w krowie łaty jest hitem na Instagramie. Wiemy, gdzie ją kupić>>
Modne torebki na jesień i zimę 2019 od polskich marek >>
Geometryczne torby w oszczędnej kolorystyce i o zwierzęcych fakturach wykonane są przez polskich rzemieślników, którzy z czułością traktują każde o detale i dbają o wysoki poziom wykonania. Co znajdziemy w nowej kolekcji? Marka wraca tutaj do rzeźbiarskich form i plisowanych projektów z poprzednich sezonów, do których dodaje opływowe kształty i jeszcze bardziej praktyczne przeznaczenie. Nie zabrakło oczywiście charakterystycznych dla SLAVIA dużych toreb z kilku rodzajów skór, ale znaczenia nowej kolekcji nadają takie projekty, jak duża pojemna torba na laptopa, minimalistyczny case na smartfona i czarny kubełek z falistą fakturą. Wyróżniają się dwa kolory: czerń i głębokie wino, które nawiązują do tajemniczego i surowego krajobrazu Europy Wschodniej.
W każdej swojej kampanii marka wyróżnia szczególne kobiety - do tej pory na zdjęciach promocyjnych mogliśmy podziwiać Magdalenę Cielecką, Katarzynę Zawadzką i Annę Jagodzińską. Tym razem na zaproszenie SLAVA odpowiedziała Mary Komasa, której ostatnia płyta "Disarm" miała premierę w zeszłym miesiącu. Kolekcję spina więc piękna kampania, w której wokalistkę sfotografowała Basia Czartoryska: w naturalnym świetle, surowych wnętrzach i prostych stylizacjach oraz niewidocznym makijażu.
Modne torebki na jesień 2019, które już kupicie w sieciówkach>>
Wszystkie zdjęcia z kampanii i nowe modele torebek SLAVA Varsovia znajdziecie w naszej galerii>>
1 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
2 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
3 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
4 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
5 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
6 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
7 z 21
Mary Komasa w kampanii Slava Varsovia
8 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
9 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
10 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
11 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
12 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
13 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
14 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
15 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
16 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
17 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
18 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
19 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
20 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia
21 z 21
Nowa kolekcja Slava Varsovia