Reklama

Marta Wierzbicka lansuje modę na T-shirty z lat 90.

Mówiąc o modzie lat 90-tych, nie sposób nie wspomnieć o Rachel Green z serialu „Przyjaciele”. Jej wyluzowany, ale dopracowany look, często oparty na graficznych T-shirtach, stał się punktem odniesienia dla całego pokolenia. Wybrany przez Martę T-shirt „Aubergine” zdaje się być ukłonem w stronę kultowej garderoby Rachel, mieszając tę samą beztroską energię ze współczesnym twistem.

Reklama
Instagram

T-shirt z nadrukiem „Aubergine” i grafiką bakłażana to projekt Le Petit Trou – marki, którą pokochały redaktorki mody i influencerki. Le Petit Trou, znane z luksusowej bielizny, w ostatnich sezonach z powodzeniem rozszerza swoje portfolio, wprowadzając kolekcje casualowe, które błyskawicznie stają się obiektami pożądania (zapytajcie tylko te wszystkie dziewczyny, które w ubiegły weekend szalały na sample sale marki).

T-shirty w stylu lat 90. będą hitem na jesień 2024

Nostalgia żyje i ma się dobrze w świecie mody, a graficzne koszulki i nadruki z przymrużeniem oka znów zyskują na popularności. Tak jak w przypadku kultowych t-shirtów Rachel z „Przyjaciół”, koszulka Marty od Le Petit Trou jest uniwersalnym elementem garderoby. Niezależnie od tego, czy jest połączona z dżinsami z wysokim stanem, czy oversizową marynarką, zapewnia idealną równowagę między swobodnym szykiem a streetwearowym luzem.

Reklama

Tego typu T-shirty z zabawnymi, ironicznymi hasłami powracają do łask, a minimalistyczna estetyka, którą nosiła kiedyś Rachel Green, bezustannie nas inspiruje - nawet mimo upływu trzech dekad od premiery pierwszego odcinka.

Anna Lewandowska
getty images/ John Phillips / Stringer
Reklama
Reklama
Reklama