Reklama

Brytyjska sieciówka Marks & Spencer zdecydowanie podąża w nowym kierunku, pojawiają się zróżnicowane sylwetki, odważniejsze kolekcje oraz wyjątkowe kampanie. Ubrania odchodzą od tych stereotypowych i nudnych, kojarzonych zazwyczaj z pracą biurową, na rzecz nowoczesnego, zgodnego z trendami wzornictwa. Dodajmy jeszcze do tego kampanie fotografowane przez Annie Leibovitz, której pozują wpływowe Brytyjki będące reprezentantkami zarówno różnych pokoleń, jak i różnych dziedzin (zobacz tutaj). Koniec z rozczarowaniami? Na to wygląda.
W najnowszej kolekcji znajdziemy odniesienia do najważniejszych jesienno-zimowych trendów, m.in: do lat 60., męskich krojów, pastelowych kolorów, a także futer, długich płaszczy i florystycznych motywów, wkrada się subtelna geometria.
Sukienki o kroju litery "A" łączą ciemne kwiatowe motywy z połyskującymi żakardami. Pastele przewijają się na miękkich tkaninach, są to zarówno okrycia wierczchnie, jak i urocze wełniane swetry. Nie brakuje geometrycznych kształtów o energetycznych, mocno kontrastujących barwach. W linii odczuwa się także wyraźną nutę stylu lat 60. i męskiej, ponadczasowej elegancji przejawiającej się w garniturach. Sylwetki dopełniają okrycia wierzchnie – od kolorowych futer, obszerne kożuchy, przez pudełkowe kurtki, peleryny, poncza, kończąc na długich płaszczach, nieraz o kroju oversize.
Kolekcję uzupełnia szeroki wachlarz dodatków, m.in. torebki, takie jak: małe aktówki tłoczone we wzór skóry krokodyla, okrągłe listonoszki, zgrabe worki i pojemne kuferki. Buty także występują w wielu wariacjach, np. lakierowane płaskie baleriny, szare Mary-Janes, kontrastowe oksfordki, a także botki na obcasie z ozdobnym zamkiem i klasyczne kozaki na słupku.
Bogata w sylwetki i akcesoria kolekcja Marks & Spencer nie selekcjonuje odbiorców ze względu na ich wiek. Działa ponadpokoleniowo oferując ubrania, po które chętnie sięgnie zarówno młodsza, jak i starsza klientka.
Kolekcja Marks & Spencer jesień-zima 2014/15, galeria >>>

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama