Måneskin w kontrowersyjnej kampanii Gucci. Włoski zespół reklamuje kolekcję Aria
Długo wyczekiwana kampania kolekcji Gucci Aria wreszcie ujrzała światło dzienne. A w niej: członkowie zespołu Måneskin, który szturmem podbił Eurowizję, a następnie światowy rynek muzyczny.
Kiedy kilkanaście godzin temu pojawiła się pierwsza zapowiedź kampanii do kolekcji Gucci Aria, internet oszalał. W krótkim i enigmatycznym wideo zobaczyliśmy półnagiego czarnoskórego modela, który w rytm elektronicznej muzyki zakłada na szyję biżuterię z literami układającymi się w nazwę słynnego włoskiego domu mody. Podpis? Bardzo krótki i bez żadnych poszlak: "Nowa kampania Gucci Aria zadebiutuje już jutro". Obok niego pojawiły się jeszcze dwa zdjęcia z rozebranymi modelkami, które pozują tyłem do obiektywu aparatu i przysłaniają je jedynie torebki z bambusowymi rączkami.
To on stworzył wizerunek Damiano z Måneskin. Poznajcie stylistę gwiazd rocka>>
Alessandro Michele, wiedząc jak podgrzewa się atmosferę wokół premier, nie powiedział nic więcej.
Tymczasem przed chwilą w social mediach Gucci pojawiły się dwa oficjalne zdjęcia z kampanii Aria i okazuje się, że jednymi z jej bohaterów są... członkowie zespołu Måneskin. Zespół rockowy, który powstał w 2016 roku w Rzymie, jst prawdziwym fenomenem ostatnich miesięcy - nie tylko wniósł powiew świeżości do branży muzycznej, ale tez rozkochał w sobie branżę mody. Współpracuje już z kilkoma markami, głównie włoskimi, w których to ubraniach pokazuje się na scenie i w klipach. Damiano David, Victoria De Angelis, Thomas Raggi oraz Ethan Torchio szczególną sympatią darzą Gucci - i jak widać z wzajemnością. Teraz muzycy wystąpili w kampanii Aria, a ich odważne zdjęcia repostowane są z prędkością światła.
"Gucci Aria debiutuje. Nowa kampania reklamowa, którą stworzył Alessandro Michele, ma uchwycić rewolucyjny i radosny impet erosu jako twórczej siły stojącej za współczesnymi obrazami. Zdjęcia wykonali @mertalas i @macpiggott, którzy przedstawiają multiplatynowy zespół @maneskinofficial. Dyrektor kreatywny kampanii to Alessandro Michele, dyrektor artystyczny - Christopher Simmonds" możemy przeczytać na Instagramie Gucci.
Trendy jesień-zima 2021/2022. To właśnie te ubrania i dodatki będą hitem w nowym sezonie>>
Na pierwszym z dwóch zdjęć, które trafiły do sieci, widzimy Damiano siedzącego w fotel w czarnym garniturze z futrzanymi rękawami i okularach z czerwonymi szkłami, stojącego obok Ethana w obcisłym komplecie i różowym futrze oraz klęczących przed nimi Victorię i Thomasa - kolejno w koronkowej prześwitującej sukience i obciętej koszuli ze skórzanym harnessem. Druga fotografia przedstawia zespół w jeszcze bardziej scenicznych kostiumach, które osadzone są głęboko w glamrocku i latach 70. Zaskoczeni? Fani Måneskin i Gucci nie kryją zachwytu zacieśnieniem współpracy oraz zasypali komentarzami Instagramy włoskiego domu mody i zespołu. A sama kampania Aria, chociaż odważna i dla niektórych może wydawać się kontrowersyjna, idealnie wpisuje się w klimat utalentowanej czwórki i - kto wie - być może wyznacza nowy kierunek Alessandro Michele.
To ich styl złożył się na wizerunek Damiano z Måneskin>>