Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela przeżywa kolejny świetny sezon w karierze. Prestiżowym kampaniom towarzyszą liczne sesje okładkowe - ostatnio w Numéro Tokyo.
Małgosia Bela została gwiazdą nowego, majowego Numéro Tokyo. Japońska edycja jest bliska francuskiemu oryginałowi, a dobór modelek, fotografów i wizażystów - podobny jak na Starym Kontynencie. Autorem nowych zdjęć top modelki jest Eric Guillemain. Małgosia Bela pozuje się w sukniach europejskich projektantów - w asymetrycznej małej białej Vivienne Westwood, sentymentalnych falbanach od Chloé czy tiulu Armani, imitującym rozgwieżdżone niebo. Na zdjęciach dominują nie ubrania, a gry z przestrzenią, lustrzanymi odbiciami, czyste podziały i proste linie.
Zdjęcia z japońskiego Numéro to tylko jeden epizod z długiej listy osiągnięć zawodowych Małgosi Beli w tym sezonie. Ikona modelingu wystąpiła w kilku prestiżowych kampaniach, w tym dla domów mody Miu Miu i Roberto Cavalli. Małgosia Bela zdobi też kilka ważnych okładek - od Vogue Thailand do MUSE, gdzie Polka wcieliła się w rolę "kobiety Saint Laurent".
Małgosia Bela w Numéro Tokyo (maj 2013) w GALERII
1 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
2 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
3 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
4 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
5 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
6 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
7 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
8 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain
9 z 9
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013
Małgosia Bela w Numéro Tokyo maj 2013, fot. Eric Guillemain