Magda Butrym wyróżniona w prestiżowym raporcie najgorętszych marek 2023 roku. Jej projekty noszą Hailey Bieber, Kim Kardashian i Rihanna
Na każdy kolejny odcinek kwartalnego raportu Lyst Index czekamy z niemniejszą ekscytacją niż na wrześniowe Fahion Weeki, pierwsze tonic espresso w świeżo rozstawionym kawiarnianym ogródku czy gwiazdkową labę otuloną zapachem lasu i cynamonu. Autorska formuła opracowana przez zespół wyspecjalizowanych ekspertów daje wgląd w realny rozłkład sił i wpływu w branży mody. Poznajemy najbardziej pożądane projekty oraz najgorętsze i najbardziej przełomowe, warte obserwowania marki. Najnowsze zestawienie zasługuje na uwagę w sposób szczególny. Dopatrzyłyśmy się w nim polskiego akcentu.
Lyst to założona w 2010 roku korporacja zajmująca się technologiami modowymi. Jednym z głównych obszarów jej działalności jest aplikacja shoppingowa, z której każdego roku korzysta ponad 200 milionów osób z całego świata. Nazwać tę grupę reprezentatywną to mało. Właściciele firmy postanowili więc wykorzystać jej potencjał nie tylko pod kątem biznesowym, ale i badawczym. Opracowali unikalną formułę skupioną wokół różnych aspektów zachowań kupujących. The Lyst Index uwzględnia między innymi wyszukiwania na platformie i poza nią, wyświetlenia produktów, aż w końcu wolumen sprzedaży. Dla zagwarantowania bardziej precyzyjnego obrazu, formuła ta obejmuje również wzmianki w mediach społecznościowych oraz inne wskaźniki zaangażowania.
Raport publikowany jest cyklicznie, raz na trzy miesiące. Najnowszy, ujawniający branżowe kulisy pierwszego kwartału 2023 roku, właśnie pojawił się w obiegu.
W minionym sezonie raport rozszerzono o nową kategorię – „Breakout Brands”. „Lista najgorętszych marek obejmuje najpotężniejszych graczy na rynku, rzucając światło na rzeczywistą popularność topowych marek oraz ich wyniki sprzedaży ujmowane w skali globalnej. Nasza nowa jednostka – Breakout Brands – skupia się na mniejszych, ale pod wieloma względami równie potężnych brandach, które warto obserwować. Znajdują się one na imponującej pod kątem dynamiki i siły oddziaływania trajektorii wznoszącej.” czytamy w uzasadnianiu twórców prestiżowego rankingu.
Najświeższe zestawienie „Przełomowych Marek” uwzględnia 3 brandy: androgeniczną Ann Demeulemeester oraz zmysłowo minimalistyczne Khaite. Po raz pierwszy w historii doceniono także polską projektantkę.
Magda Butrym, bo o niej mowa, przebojem wdarła się do modowego mainstreamu charakterystycznym konceptem trójwymiarowo kwitnących na ubraniach i dodatkach róż. W kwiatowej mini z atelier Polki pojawiły się między innymi Hailey Bieber, Sydney Sweeney, Kim Kardashian oraz Rihanna.
Zainteresowanie gwiazd światowego formatu sprawiło, że poziom wyszukiwani fraz krążących dookoła Magdy Butrym wzrosło o 76% kwartał do kwartału. Pękamy z dumy!