LPP planuje wejść z marką Reserved na 4 nowe rynki
Polski koncert LPP zapowiada ekspansję i wzrost powierzchni handlowej na poziomie 8-9 procent.
Polska marka Reserved planuje w 2017 r. otworzyć swoje sklepy na Białorusi, w Serbii, Kazachstanie i Wielkiej Brytanii. Oprócz Reserved, LPP zarządza 5 markami modowymi - Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder.
"W 2017 r. wkroczymy na nowe rynki z marką Reserved, w drugim kwartale otworzymy pierwszy sklep na Białorusi, w ciągu dwóch lat w sumie trzy, wszystkie w formacie franczyzy. W trzecim kwartale nastąpi otwarcie naszego salonu w Belgradzie w Serbii, a w czwartym kwartale otworzymy pierwszy z pięciu w Kazachstanie oraz Flangship w Londynie." - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz podczas spotkania z dziennikarzami.
Marka Reserved zapowiada też "poprawę produtków". Zatrudniono nowego dyrektora kreatywnego z międzynarodowym doświadczeniem, odzieżowy gigant otworzy też biuro projektowe w Warszawie, To nie koniec nowych wyzwań, które stawia przed sobą LPP. Na koniec tego roku koncern planuje wzrost powierzchni handlowej o 9% i posiadanie 1 700 sklepów Reserved w aż 18 krajach. LPP planuje także dynamiczny rozwój e-commerce.
"W IV kw. otworzymy nie dwa zapowiadane, ale cztery sklepy on-line czterech marek. House, Mohito, Cropp i Sinsay będą miały swoje sklepy na pięciu nowych rynkach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, w Rumunii oraz w Niemczech. Planujemy, aby do 2020 roku sprzedaż internetowa stanowiła około 7-8% sprzedaży grupy" - podkreślił także Lutkiewicz.
W I półroczu 2016 roku spółka LPP osiągnęła przychody w wysokości niemal 2,7 mld zł, co stanowi wzrost o prawie 17 proc. rok do roku. Przychody z e-commerce stanowiły około 2,7 proc. przychodów. Do 2020 roku LPP planuje zwiększyć udział sprzedaży internetowej do 7-8 proc. sprzedaży całej grupy.
Sukienki do pracy, kup on-line:
1 z 2
Reserved salon w St. Petersburgu
2 z 2
Galeria handlowa w Mińsku