Reklama

Jeśli dorastaliście w latach 90. na pewno kojarzycie piankowe klapki zapinane na rzep z napisem Kubota. Gdyby chcieć określić poziom "kultowości" tego osiedlowego obuwia, to mogłoby zabraknąć skali. Teraz grupa znajomych zafascynowana latami 90. uzyskała licencję na pokazywanie logo marki i rusza z własną produkcją. Klapki powrócą w nowym wydaniu "Made in Poland", ale żeby trafiły na taśmę produkcyjną ekipa potrzebuje 30 tysięcy złotych.

Reklama

Chcemy przywrócić Polakom nasze „dobro narodowe”. KUBOTA to przecież coś więcej niż tylko klapki - to styl życia. - czytamy na stronie internetowej.

7 maja rusza zbiórka internetowa na reaktywację obuwia, a premiera sklepu zaplanowana jest na 7 czerwca. Oprócz butów będzie można też kupić skarpety i worki. Łącznie to aż 18 wzorów, 9 z linii Classic, 5 z linii Retro i 5 z linii Mistrzostwa Świata. Wszystko z dopiskiem „Made in Poland”. Jeśli chcesz wesprzeć akcję kliknij tu .

Reklama
Reklama
Reklama