LEBRAND Pre-Fall 2020: delikatność lat 40., miejskie rzeźby i kaszmirowe komplety
Bohaterką nowej kampanii LEBRAND została Agnieszka Żulewska, która - ramię w ramię z rzeźbami kobiet - stanęła przed obiektywem Zuzy Krajewskiej.
Czy da się połączyć kobiecą delikatność lat 40. z minimalistyczną estetyką "najntisów"? Nowa kolekcja LEBRAND udowadnia, że jak najbardziej i mimo tak dalekich inspiracji, obraną przez siebie estetykę bez problemu spaja charakterystycznym dla siebie precyzyjnym krawiectwem, ubranym w klasyczne formy. Efekt końcowy: idealna równowaga między pracą a przyjemnością w rozwiązaniach codziennej garderoby sprawia, że precyzyjnie odszyte garnitury, świetnie skrojone koszule, lekkie kaszmirowe zestawy i oversize'owe dżinsy możemy nosić nie tylko w sztywnych przedziałach "9 to 5" lub po godzinach, ale właściwie bez przerwy.
Pierwszy raz w ofercie LEBRAND znajdziecie też obuwie: ręcznie robione buty z miękkiej skóry składają się na minikolekcję, która zachwyca.
Premierze kolekcji LEBRAND Pre-Fall 2020 towarzyszy kampania - zbudowana z tryptyków, łączących miejskie posągi kobiet i rzeźbiarskie zdjęcia ze studia - podczas której spotkały się dwie utalentowane kobiety: fotografka Zuza Krajewska i aktorka Agnieszka Żulewska. To, co powstało z tej współpracy, to prawdziwe odzwierciedlenie idei połączenia siły i wrażliwości, minimalizmu formy i szlachetnych tkanin. "Utalentowana aktorka, która już od kilku lat zwraca na siebie uwagę odważnymi i ciekawymi rolami w filmach i teatrze, wystąpiła w roli modelki, jako idealne ucieleśnienie kobiety LEBRAND - silnej, niezależnej, ale także delikatnej i subtelnej. Zuza Krajewska stworzyła wyjątkową sesję zdjęciową, zestawiając zdjęcia Agnieszki wykonane w studio, z pomnikami kobiecymi umieszczonymi w przestrzeni miejskiej Warszawy" czytamy w informacji prasowej.
Równolegle LEBRAND przedstawia nowe logo, hołdujące minimalistycznym projektom marki oraz własny znak graficzny, który zdobi między innymi lejące koszule i spodnie marki. Od teraz także marka, która konsekwentnie podbija zagraniczne rynki (showroomy LEBRAND znalazły swoje miejsce między innymi w Paryżu oraz Antwerpii) będzie przygotowywała cztery kolekcje rocznie, zaczynając od sezonu Pre-Fall 2020.
Fotograf: Zuza Krajewska/ Warsaw Creatives
Asystent fotografa: Antoni Becker
Modelka: Agnieszka Żulewska
Stylizacja: Olivia Kijo
Makijaż: Agnieszka Wilk
Fryzury: Emil Zed
1 z 9
LEBRAND: nowości
2 z 9
LEBRAND: nowości
3 z 9
LEBRAND: nowości
4 z 9
LEBRAND: nowości
5 z 9
LEBRAND: nowości
6 z 9
LEBRAND: nowości
7 z 9
LEBRAND: nowości
8 z 9
LEBRAND: nowości
9 z 9
LEBRAND: nowości