Le Petit Trou łączy siły z Reserved. To najbardziej pożądana kolekcja tego roku?
Żaden news już dawno nie sprawił, aby w branżowych kuluarach zawrzało tak, jak zawrzało wczoraj, gdy na Instagramie pojawiła się seria tajemniczych filmików zapowiadających zaskakującą współpracę: Le Petit Trou x Reserved. Kapsułowa kolekcja zatytułowana „Małe przyjemności” to bezpretensjonalna oda do tego, co zmysłowe, dziewczęce i eteryczne. Od dziś dostępna jest w sprzedaży.
Kilka miesięcy temu polska marka bieliźniana Le Petit Trou połączyła siły ze szwedzką sieciówką & Other Stories i – jak można było przewidzieć – kolekcja wyprzedała się na pniu.
Mamy przeczucie, że najnowsza kapsuła Reserved powstała we współpracy z Zuzą Kuczyńską, powtórzy ten sukces. Co najmniej.
Zarówno design poszczególnych elementów, jak i cały koncept kampanii, krąży wokół podkreślania radości życia płynącej z kobiecości oraz jej afirmacji każdego dnia. W obiektywie hiszpańskiego fotografa Coke’a Bartriny, na tle beztrosko malowniczych krajobrazów Katalonii, stanęła hipnotyzująca Nuria Val. Zarysowane miękkim światłem słonecznym kadry doskonale wpisują się w charakter Le Petit Trou: kameralny, leniwy i zmysłowy.
„Dla kobiety Le Petit Trou bielizna jest równie ważna, jak jej ubranie. Lubi siebie i modę, potrafi się z siebie śmiać, wie, że kupując bieliznę, robi coś fajnego dla siebie i to jej wielka moc" – mówi Zuza Kuczyńska, założycielka marki. – „Cieszy mnie to, że razem z Reserved mogliśmy przenieść DNA naszego stylu Le Petit Trou na wspólną kolekcję. Myślę, że rezultat zadowoli wszystkie klientki" – dodaje.
W kolekcji Le Petit Trou x Reserved w umiejętny sposób przepleciono subtelny romantyzm z nienachalnym seksapilem. Na dziesięciu elementach: trzech kompletach bielizny (w tym majtkach o charakterystycznym kroju z wycięciem, od którego w 2014 roku zaczęła się cała historia Le Petit Trou), body, monochromatycznym zestawie w stylu piżamowym oraz obszernej sukience z wiązanymi ramiączkami, rysują się urocze wielobarwne hafty, kwitną bratki i rosną soczyste maliny. To wzory nawiązujące do DNA marki Le Petit Trou, zinterpretowane i zaprojektowane na nowo. Przezroczystości spotykają się z jedwabiem, a gładkie powierzchnie – z ozdobnymi falbankami. Konstrukcje z wszytą gumką pozwalają na dopasowanie do różnych typów sylwetki.
„Myślę, że miejsce bielizny w modzie jest bardzo istotne. Coraz więcej widzimy jej na wybiegach. Stanik zamiast bluzki, na to narzucona na przykład marynarka – to już look, który coraz częściej spotykamy na ulicy. Bielizna stała się częścią stylizacji” – zauważa Zuza Kuczyńska, a my podpisujemy się pod tymi słowami obiema rękami.
Co ważne, wszystkie egzemplarze z jednej z najbardziej pożądanych kolekcji początku 2023 roku, zaprojektowane i uszyte zostały w Polsce. Ceny wahają się od 99 do 399 zł.
7 marek z bielizną, które polecają sobie dziewczyny z branży. Te adresy warto znać>>
1 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
2 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
3 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
4 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
5 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
6 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
7 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
8 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
9 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
10 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
11 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
12 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
13 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
14 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
15 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
16 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
17 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
18 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
19 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
20 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
21 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
22 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
23 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou
24 z 24
Kapsuła Reserved x Le Petit Trou