Kontrowersyjna kampania Equinox
Prowokacyjne zdjęcia Stevena Kleina mają przyciągnąć nowych klientów do luksusowych siłowni Equinox. W roli głównej zobaczymy Lydię Hearst, 25-letnią córkę Jean-Claude'a Van Damme i zawodnika MMA.
Kult ciała i zdrowe odżywianie z roku na rok staje się coraz popularniejsze i nie wygląda na to, żeby ten trend miałby się szybko skończyć. Fitness kluby i siłownie prześcigają się w ofertach, żeby przyciągnąć nowych kleintów i nie chodzi tu tylko o okazyjną cenę za karnet. Siłownia, basen, porady dietetyka - to już standard. Niektóre firmy idą dalej, a mianowicie decydują się na kampanie reklamowe opierające się na kontrowersji.
Ten pomysł już od dłuższego czasu wciela w życie Equinox. Co więcej, amerykański brand do swoich sesji wizerunkowych zaprasza najlepszych fotografów. W ubiegłych latach byli to m.in. Terry Richardson, Ellen von Unwerth, Gilles Bensimon i Rankin. W tym sezonie autorem zdjęć jest Steven Klein. Na premierowych fotografiach zatytułowanych “Commit to Something" pojawili się: modelka Lydia Hearst, Bianca Van Damme (córka Jean-Claude'a) oraz Alan Jouban (zawodnik MMA). Czy to dobra motywacja do ćwiczeń?
Kontrowersyjna kampania Equinox >>
1 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein
2 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein
3 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein
4 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein
5 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein
6 z 6
Kontrowersyjna kampania Equinox
Kontrowersyjna kampania Equinox, fot. Steven Klein