Kolekcje światowych marek w cenach niższych o połowę? Taki koncept sklepów pojawił się w Polsce na początku maja
Mowa o sieci HalfPrice, która jest częścią Grupy CCC. Do końca roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych HalfPrice, a już jesienią dostępna będzie możliwość zakupów online. Wejściu marki na rynek towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Daniela Jaroszka i Antona Gottloba z udziałem Anny Jagodzińskiej.
- ELLE
"Model off-price charakteryzuje się różnorodnością oferty pod względem asortymentu i dostępności marek o zaskakująco niskiej cenie. Jestem pewna, że „łowienie skarbów" stanie się pasją dla wielu nowych oraz od lat lojalnych klientów grupy CCC" - mówi Malwina Winter, Dyrektor Komercyjny marki. HalfPrice to nic innego, jak rozwiązanie idealne dla trend hunterów, którzy polują na wyjątkowe egzemplarze z kolekcji od światowych marek. W debiutującej sieci sklepów odnajdziemy różnorodny asortyment - HalfPrice to nie tylko bogaty wybór różnorodnych marek modowych, ale także: akcesoria do domu, ubrania, dodatki, dziecięce zabawki czy sprzęt sportowy.
Jak zapowiadają twórcy nowego konceptu, ilość marek współpracujących z HalfPrice będzie stale się powiększać. Klienci będą mogli liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę, uzupełnianą kilka razy w tygodniu. "Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu, będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom" – dodaje Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.
Postanowiłyśmy sprawdzić to na własnej skórze! Oto jak nam poszło:
Oficjalne otwarcie pierwszych 5 sklepów stacjonarnych obyło się 4 maja. Na liście pojawiła się Galeria Północna w Warszawie, wrocławska Wroclavia, szczecińska Galaxy, tyski Gemini Park oraz polkowicki Park Handlowy. Już teraz w Polsce otwartych jest ich ponad 20, nie tylko w Warszawie! HalfPrice znajdziecie m.in. we Wrocławiu, w Krakowie, Łodzi, Gliwicach, Gdyni, Płocku czy Włocławku.