Kate Moss reklamuje motocyklowe ciuchy Matchless
Kate Moss została twarzą Matchless, najstarszej brytyjskiej firmy produkującej motocykle. Nie reklamuje jednak maszyn, a pierwszą linię odzieżową w historii marki.
Niemal 40-letnia Kate Moss nadal świetnie wpisuje się w rolę "ostrej dziewczyny". Jej najnowsze zlecenie to reklama pierwszej kolekcji odzieżowej w historii Matchless, legendarnego brytyjskiego producenta motocykli. Marka ostatnio zmieniła właścicieli i stąd decyzja o rozszerzeniu oferty. Kolekcja kurtek ze skóry i bawełny zadebiutuje już w czerwcu. Jest dedykowana wielbicielom i wielbicielkom motocyklów, ale nie tylko. Na pewno klientela Matchless ma być majętna - ceny zaczynają się od 600 funtów za kurtkę bawełnianą, a kończą na 1300 za najbardziej luksusową, skórzaną wersję.
Kate Moss reklamuje Matchless w wielkim stylu - pozuje m. in. na motocyklu znanym z filmu "Dziki" z Marlonem Brando. Do sfotografowania kampanii wynajęto fotografa specjalizującego się w stylu sexy - Terry'ego Richardsona. Wielokrotnie oskarżany o molestowanie seksualne przez modelki, Terry nadal trzyma się w czołówce najbardziej pożądanych fotografików świata. Pierwsze zdjęcia dokumentujące powstawanie kampanii sugerują, że marka chce wyeksponować właśnie zmysłowy wizerunek Kate Moss. Czekamy na finalny efekt współpracy top modelki i kontrowersyjnego fotografa.
Pierwsze zdjęcia Kate Moss dla Matchless w GALERII
1 z 2
Kate Moss reklamuje motocyklowe ciuchy Matchless
2 z 2
Kate Moss reklamuje motocyklowe ciuchy Matchless