Kasia Struss pozuje z ciążowym brzuszkiem w nowej kampanii Rosa na sezon jesień-zima 2022/23. To najpiękniejsze, co dziś zobaczycie
Najnowszą odsłonę marki Rosa określa siła, która jest kobietą. Z okazji okrągłego jubileuszu, premierowe projekty zyskały mniej romantyczną, za to bardzo wyrazistą i charakterną formę oraz imiona dziewczyn pracujących przy dotychczasowych sesjach wizerunkowych. Ambasadorką jesienno-zimowej kampanii została zaś piękna i niezależna Kasia Struss. Jedna z najlepszych polskich modelek wszechczasów pozuje z ciążowym brzuszkiem, rozszerzając tym samym urodzinowy manifest marki o kolejne wymiary, znaczenia i podteksty. Musicie to zobaczyć.
„Ten rok jest dla mnie szczególnie ważny. Mija właśnie dziesiątą rocznica istnienia naszej marki, dlatego chciałam, aby ta kolekcja i wieńcząca ją kampania były wyjątkowe. Kiedy przeczytałam wiadomość od Kasi Struss, że z przyjemnością zostanie twarzą nowej kampanii, to było to jak spełnienie zawodowych marzeń” – mówi Agnieszka Rosa. Bo chociaż prywatnie Kasia nosi biżuterię Rosa od lat, zawodowo ich ścieżki połączyły się teraz po raz pierwszy. Jest nie tylko modelką prezentującą nowości marki, ale i inspiracją do ich powstania. „Pomysł współpracy pojawił się w trakcie przygotowań nowej kolekcji i Agnieszka przyznaje, że niektóre z projektów powstały właśnie z myślą o Kasi i jej stylu. To między innymi pierścionki: Alice z brylantami i Maria z onyksami inspirowane biżuterią vintage. Choć różnią się sposobem oprawy, średnicą i wysokością, razem tworzą ciekawą i spójną całość.” czytamy w informacji prasowej.
Najmocniejszym punktem biżuterii Rosa, poza kompaktową spójnością koncepcji artystycznej („Podczas projektowania zawsze staram się pamiętać o tym, aby nowa kolekcja była maksymalnie różnorodna i by poszczególne jej elementy można było dowolnie łączyć” opowiada współwłaścicielka marki), jest najwyższych lotów rzemiosło.
Biżuteryjne ozdoby zmieniają się ty w miniaturowe dzieła sztuki. Tym razem forma znacznie różni się jednak od takiej, do jakiej przyzwyczaiły nad dotychczasowe realizacje marki. Bo choć projekty Agnieszki nadal niewątpliwie wpisują się w subtelny minimal, nie są wątłe i eteryczne – wyrażają siłę. Kobiecą siłę. Najlepszym na to przykładem jest pojawiająca się w ofercie po raz pierwszy róża. Mimo romantycznej symboliki określającej różane motywy, projektantce udało się uniknąć sztampy. Dzięki ręcznemu formowaniu złotych pąków modele Sophie wyglądają bardzo przestrzennie i pięknie odbijają światło.
Faktura główną rolę odgrywa także w przypadku kolczyków Monica, które przypomina pogniecioną kartkę papieru. Efekt ten osiągnięto przez ręczne wyginanie złotej blaszki. How cool is that!
Agnieszka, zapytana o jej ulubiony element kolekcji AW22/23 bez wahania wskazuje jednak na duet kolczyki i naszyjnik kształtem przypominające przekrojoną na pół figę. A to dlatego, że do wykonania kolczyków Olena użyto zupełnie nowej technologii. Najpierw powstały stalowe negatywy połówek kolczyka, które następnie umieszczono w prasie hydraulicznej. Na bazie gotowej formy obie części kolczyka zostały ręcznie wybite w złocie i połączone ze sobą. Ważny był nie tylko ich kształt, ale także odpowiednie proporcje i głębokość wycięcia przeznaczonego na zapięcie. Agnieszce zależało na tym, by kolczyki pięknie podkreślały ucho i owal twarzy. Przy użyciu tej samej techniki powstał także m.in. naszyjnik z motywem serca Diana.
Tak mocna kolekcja zasługiwała na równie efektowną kampanię. Kasię Struss, muzę marki, sfotografował duet Kulesza & Pik, który współpracuje z Agnieszką od wielu lat. Z uchwyconych kadrów bije siła, klasa i intymność. Intymnie jest na zdjęciach tym bardziej, że Kasia pozuje do nich w zaawansowanej już ciąży. I tak, wygląda na nich absolutnie oszałamiająco.
PS Podczas tej sesji wizerunkowej powtórzono motyw zaparowanej szyby, który po raz pierwszy pojawił się w kampanii Rosa na sezon jesień-zima 2017 roku. W ten subtelny sposób Agnieszka Rosa wraz z całym zespołem chciała nawiązać do obchodzonych w tym roku 10. urodzin marki. Wszystkie ujęcia czekają w naszej galerii. Po prostu nie możecie ich nie zobaczyć.
Credits:
Photography & art direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Video: Szymon Gosławski
Model: Kasia Struss /Division
Stylist: Olivia Kijo
Hair & Make-up: Emil Zed
Graphic designer: Joanna Skiba
1 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
2 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
3 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
4 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
5 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
6 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
7 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
8 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
9 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
10 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
11 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
12 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
13 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
14 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
15 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
16 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
17 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
18 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
19 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23
20 z 20
Rosa jesień-zima 2022/23