Reklama

"SANS jest dla kobiet, które w modzie cenią nowoczesność i kobiecość. Chcą wyglądać aktualnie i świeżo, nie rezygnując z fasonów i rozwiązań podkreślających ich naturalny seksapil. SANS, to także marka dla kobiet odważnych i świadomych. Kobiet, które nie szukają kompromisów w zakresie własnego stylu. Wiedzą czego chcą i nie boją się sięgać po charakterystyczne projekty, tworząc "mocne" i intensywne looki." - czytamy na stronie marki.
W tym sezonie projektantka marki Aleksandra Dubińska nadal wierna jest swojej dewizie. Ubrania, które znalazły się w jej nowej kolekcji podkreślają kobiecą talię, a także mają za zadnie maskować ewentualne mankamenty sylwetki. Sans na wiosnę i lato 2016 rozkwita - dzwony, koszule z falbankami, szorty pokryły się tropikalnymi kwiatami. Romantyczne minisukienki, płaszcze występują tym razem w energetycznych odcieniach - Dubińska nie boi się odważnego duetu fuksji i karminu.
Projekty Sans w kampanii wizerunkowej marki SS16 możemy oglądać na klimatycznych zdjęciach Bartka Wieczorka.
Zdjęcia Bartek Wieczorek / LAF Artist Management
Modelka Anna Cholewa / United For Models
Makijaż Gosia Sulima
Włosy Emilia Skubisz
Scenografia / produkcja SANS
Kampania Sans wiosna-lato 2016 - GALERIA>>
Ubrania Sans kupisz także w sklepie ELLE:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama