Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014
Mylące oko wzory, wiązania pod szyją i uniseks - tak można podsumować nową kolekcję Marc by Marc Jacobs. Mamy już pierwsze zdjęcia kampanii tańszej marki amerykańskiego mistrza.
Ostatni pokaz Marc by Marc Jacobs nie był wyjątkowym sukcesem. Wielbiciele mody nie ukrywają, że z niecierpliwością oczekują już debiutu Luelli Bartley w roli projektantki marki, a sam Marc Jacobs bardziej koncentrował się na przygotowaniu wyjątkowego pokazu na pożegnanie z Louis Vuitton. Wiosenna kolekcja jego tańszej marki jest prosta - opiera się na nostalgii za latami 90., charakterystycznych dla Marca piżamowych motywach i spójnej, uniseksowej stylistyce. Grupę docelową najlepiej definiuje kampania - jak zwykle pokazująca zblazowaną młodzież na surowych zdjęciach Jürgena Tellera. Jacobs zatrudnił mało rozpoznawalne modelki - Marię Palm, Nicole Pollard i debiutantkę Miriam Haney, której kariera rozpoczęła się od angażu w ostatnim pokazie Marc by Marc Jacobs. Pozują na tle odrapanej ściany, prezentując gotowe stylizacje z wybiegu i prosty makijaż oparty na rozmazanej na powiece plamie ciemnego błękitu. Podoba Wam się demonstracyjny luz w stylu Marc by Marc Jacobs?
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014 w GALERII >>>
1 z 3
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014: Nicole Pollard, fot. Jurgen Teller
2 z 3
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014: Maria Palm, fot. Jurgen Teller
3 z 3
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014
Kampania Marc by Marc Jacobs wiosna-lato 2014: Miriam Haney, fot. Jurgen Teller