Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Minimalna forma, maksimum treści, czyli wiosenno-letnia kampania Lanvin autorstwa Stevena Meisela.
Marki prześcigają się w coraz to nowych pomysłach na kampanię. Ma być oryginalnie, intrugująco, a najlepiej jeśli szokuje. Łąki i sielanka odchodzą do lamusa. Reklamy na sezon wiosna-lato 2014 są niepokojące, w ciemnych lub przydymionych barwach.
Na podobną stylistykę zdecydował się Lanvin. Sasha Luss, Julia Nobis, Irene Hiemstra, Laurie Harding, Alexander Faye i Jeremy Matos pozują na czarnym tle. Za scenografię służą jedynie białe blaty stolików/ baru i szklanki. Najważniejsze są ubrania, które modele mają na sobie.
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014 >>
1 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
2 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
3 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
4 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
5 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
6 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
7 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel
8 z 8
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014
Kampania Lanvin wiosna-lato 2014, fot. Steven Meisel