Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Edie Campbell, modelka o sześciu obliczach, pozuje jako kobieta Hitchcocka w kampanii autorstwa Stevena Meisela
Twarzą najnowszej kampanii reklamowej francuskiego domu mody została Edie Campbell, wschodząca gwiazda wśród modelek. 22-letnia Brytyjka ma na swoim koncie kilka kampanii dla Burberry oraz współpracę z takimi markami jak: Marc Jacobs, Cacharel, Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Chanel czy Thakoon.
W kampanii Lanvin, Edie wciela się w rolę sześciu perfekcyjnych kobiet. Za sprawą makijażu i peruk można odnieść wrażenie, że do zdjęć zaangażowano więcej dziewczyn. Jesienią i zimą 2013, kobieta Lanvin inspiruje się trendami retro, latami 60. i kinem noir. Posągowe damy z filmów Alfreda Hitchcocka mogą posłużyć za doskonały wzór!
Na szczęście, w swojej najnowszej kolekcji Alber Elbaz, nie bierze total looku z lat 60. totalnie serio. Spójrzcie na biżuterię! Projektant puszcza nam oko pokazując przerysowane naszyjniki z napisami razem z eleganckimi sukniami w kolorach kamieni szlachetnych.
Autorem zdjęć do nowej kampanii jest Steven Meisel.
1 z 5
Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Lanvin, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
2 z 5
Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Lanvin, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
3 z 5
Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Lanvin, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
4 z 5
Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Lanvin, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe
5 z 5
Kampania Lanvin jesień-zima 2013/14
Lanvin, jesień-zima 2013, fot. materiały prasowe