Jak sama mówi – zawsze, oglądając katalogi i kampanie reklamowe marki, marzyła o tym, by zostać twarzą Intimissimi. Wygląda na to, że przysłowie „Uważaj na to, o czym marzysz, bo może się spełnić” w przypadku Katsii znalazło stuprocentowe odzwierciedlenie w rzeczywistości. Zdjęcia do najnowszej kampanii, autorstwa Jamesa Macari’ego, zostały wykonane na południu Włoch. Cała sesja idealnie oddaje klimat panujący w tej wyjątkowo pięknej części kraju. Fotografie utrzymane są w jasnej i naturalnej stylistyce – modelka o bardzo delikatnej urodzie prezentuje na sobie wiosenne oraz walentynkowe propozycje Intimissimi. W najnowszej kolekcji Katsiaznalazła też coś dla siebie prywatnie. Przyznała, że bieliznę wykonaną z czarnej koronki macrame sama chętnie założy na Walentynki. W ofercie marki na wiosnę 2013 znajdziemy z kolei bieliznę w kwiatowe motywy w delikatnych kolorach – jasny róż, zieleń, turkus i dużo bieli. Dla kobiet wiernych ponadczasowej czerni również znajdzie się kilka ciekawych propozycji. W czerwcu 2012 roku Intimissimi zostało ambasadorem inicjatywy „Italian Journey”, w ramach której każdy użytkownik serwisów takich jak Twitter, Pinterest oraz Instagram może przedstawić swoje wyobrażenia o włoskim śnie. Efektem całej akcji będzie kolaż złożony ze wszystkich zdjęć umieszczonych przez użytkowników powyższych kanałów społecznościowych, którzy oznaczą je tagiem #italianjourney.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Twarzą nowej kolekcji włoskiej marki została Katsia Zingarevich. Piękna, blondwłosa Białorusinka ma zaledwie 22 lata, ale w swojej branży jest prawdziwą profesjonalistką. Karierę modelki rozpoczęła już w wieku 15 lat. Pomimo tego, że z racji wykonywanego zawodu, często podróżuje po całym świecie, Katsia jest mocno związana ze swoim rodzinnym domem w Mińsku, na Białorusi. Stara się odwiedzać to miasto przynajmniej kilka razy w roku i pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi najbliższymi. Jak sama mówi – zawsze, oglądając katalogi i kampanie reklamowe marki, marzyła o tym, by zostać twarzą Intimissimi. Wygląda na to, że przysłowie „Uważaj na to, o czym marzysz, bo może się spełnić” w przypadku Katsii znalazło stuprocentowe odzwierciedlenie w rzeczywistości. Zdjęcia do najnowszej kampanii, autorstwa Jamesa Macari’ego, zostały wykonane na południu Włoch. Cała sesja idealnie oddaje klimat panujący w tej wyjątkowo pięknej części kraju. Fotografie utrzymane są w jasnej i naturalnej stylistyce – modelka o bardzo delikatnej urodzie prezentuje na sobie wiosenne oraz walentynkowe propozycje Intimissimi. W najnowszej kolekcji Katsiaznalazła też coś dla siebie prywatnie. Przyznała, że bieliznę wykonaną z czarnej koronki macrame sama chętnie założy na Walentynki. W ofercie marki na wiosnę 2013 znajdziemy z kolei bieliznę w kwiatowe motywy w delikatnych kolorach – jasny róż, zieleń, turkus i dużo bieli. Dla kobiet wiernych ponadczasowej czerni również znajdzie się kilka ciekawych propozycji. W czerwcu 2012 roku Intimissimi zostało ambasadorem inicjatywy „Italian Journey”, w ramach której każdy użytkownik serwisów takich jak Twitter, Pinterest oraz Instagram może przedstawić swoje wyobrażenia o włoskim śnie. Efektem całej akcji będzie kolaż złożony ze wszystkich zdjęć umieszczonych przez użytkowników powyższych kanałów społecznościowych, którzy oznaczą je tagiem #italianjourney.
Reklama
1 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
2 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
3 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
4 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
5 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
6 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
7 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
8 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
9 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich, kolekcja wiosna 2013, Intimissimi, fot. James Macari
10 z 10
Kampania Intimissimi wiosna 2013
Katsia Zingarevich w walentynkowej bieliźnie Intimissimi, fot. facebook.com/intimissimi
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.