Reklama

Kampania na sezon jesień-zima 2012/2013 nosi tytuł "‘Time on your Side". 22-letnia Bette Franke ponownie została twarzą Hermès, tym razem w towarzystwie top modela Woutera Peelena, podobnie jak ona, pochodzącego z Holandii.
Kierownictwo domu mody musiało być zadowolone z wartości artystycznej (i marketingowej) kampanii wiosennej, bo wraz z Bette Franke, powrócił fotograf Nathaniel Goldberg i charakterystyczny, nostalgiczny styl zdjęć. Przekraczanie pór roku, w tym przypadku jesieni i zimy zostało pokazane dosłownie, ale bez popadania w kicz. Goldberg udownił, że potrafi stworzyć dla marki wyrazistą, zapamiętywalną ikonografię, w tym wypadku łączącą dwa bieguny kolekcji Christophe'a Lemaire: uniseks w stylu XIX-wiecznego podróżnika i egzotyczną dekoracyjność.
Swoją drogą list staje się stałym motywem jesienych kampanii, rok temu wystąpił na zdjęciach Tima Walkera dla Mulberry.

Reklama
Kampania Mulberry jesień-zima 2012
Kampania Hermes jesień-zima 2012/2013

Kampania Mulberry jesień-zima 2012 Kampania Hermès na sezon jesień-zima 2012/2013

Reklama
Reklama
Reklama