Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
W najnowszej kampanii Hermès wystąpili Bette Franke i Wouter Peelen.
Kampania na sezon jesień-zima 2012/2013 nosi tytuł "‘Time on your Side". 22-letnia Bette Franke ponownie została twarzą Hermès, tym razem w towarzystwie top modela Woutera Peelena, podobnie jak ona, pochodzącego z Holandii.
Kierownictwo domu mody musiało być zadowolone z wartości artystycznej (i marketingowej) kampanii wiosennej, bo wraz z Bette Franke, powrócił fotograf Nathaniel Goldberg i charakterystyczny, nostalgiczny styl zdjęć. Przekraczanie pór roku, w tym przypadku jesieni i zimy zostało pokazane dosłownie, ale bez popadania w kicz. Goldberg udownił, że potrafi stworzyć dla marki wyrazistą, zapamiętywalną ikonografię, w tym wypadku łączącą dwa bieguny kolekcji Christophe'a Lemaire: uniseks w stylu XIX-wiecznego podróżnika i egzotyczną dekoracyjność.
Swoją drogą list staje się stałym motywem jesienych kampanii, rok temu wystąpił na zdjęciach Tima Walkera dla Mulberry.
Kampania Mulberry jesień-zima 2012 Kampania Hermès na sezon jesień-zima 2012/2013
1 z 9
Kampania Hermes jesień-zima 2012/2013
2 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
3 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
4 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
5 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
6 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
7 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
8 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe
9 z 9
Kampania Hermès jesień/zima 2012/2013
Kampania Hermès jesień-zima 2012/2013/ fot. mat. prasowe