Reklama

Dyrektor kreatywny włoskiej marki Alessandro Michele w najnowszym projekcie odniósł się do czasów wielkich zmian. Rewolucja napędzana przez nowe kulturowe wpływy, takie jak m.in.: rock'n'roll, egzystencjalna filozofia Jean-Paula Sartre'a i nowatorska polityka demokracji uczestniczącej miała wpływ na nastroje wśród francuskiego młodego pokolenia w latach 60. Kampania Pre-Fall 2018 domu mody Gucci oddaje ducha niezwykłej chwili majowego protestu studentów w Paryżu z 1968 roku. Miasto świateł stało się stało się w tamtym czasie "tłem" dla młodzieńczego buntu, który na celu miał propagowanie społecznego ruchu optymizmu, idealizmu oraz pasji. Działania paryskich studentów odbiły się wtedy wielkim echem, zaangażowały robotników i intelektualistów w kraju, a także nagłośniły wydarzenie daleko poza granicami Francji.

Reklama

Najnowsza sesja wizerunkowa włoskiego domu zrealizowana przez Glena Luchforda odwołuje się do wspomnianych wydarzeń, które miały miejsce prawie 50 lat temu. Kadry wykorzystane w kampanii Pre-Fall 2018 inspirowane były także odważnym, eksperymentalnym i jednocześnie obrazoburczym oraz awangardowym nurtem francuskiej kinematografii - Nouvelle Vague. Z kolei tłem muzycznym ponad minutowego wideo stała się kompozycja „Crispy Bacon” francuskiego artysty Laurenta Garniera.

Zobaczcie także nowe murale Gucci autorstwa ilustratora i grafika Ignasi Monreala>>

Wideo kampanii Gucci Prefall 2018:

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama