Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Alessandro Michele kontynuuje odmienianie oblicza Gucci. Jego najnowsza kampania dla włoskiego domu mody to powiew świeżości (i to dosłownie).
Alessandro Michele wprowadza do Gucci powiew świeżości, nową estetykę, sentyment za stylem lat 70. i androgyniczność. Potrafi zmiksować klimat retro z obowiązującymi trendami, a nawet więcej - zaskakuje swoimi pomysłami. Projektant nie ukrywa, ze chce włoski dom mody otworzyć na streetwear. Dlatego z kampanią na sezon jesień - zima 2015/2016 wyszedł (dosłownie) na ulicę. W zgiełku słonecznego miasta (na ulicy, w metrze, na samochodzie i chodniku) fotograf Glen Luchford uchwycił (zarówno na zdjęciach, jak i na wideo) nową estetykę brandu. Tessa Charlotte Bruinsma, Tobias Lundh, Lia Pavlova i Sven de Vries wyglądają świetnie w boho sukienkach z plisowaniami, maxi spódnicach, kwiecistych koszulach i garniturach. Widać, że Alessandro wcześniej zajmował się akcesoriami - torebki ze słynnym logo, florystycznym wzorem i łańcuszkiem mają szanse stać się hitem.
Zobaczcie wideo promujące kolekcję Gucci jesień-zima 2015/2016:
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016 - Zobacz zdjęcia>>
1 z 5
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016, fot. mat. prasowe
2 z 5
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016, fot. mat. prasowe
3 z 5
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016, fot. mat. prasowe
4 z 5
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016, fot. mat. prasowe
5 z 5
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016
Kampania Gucci jesień-zima 2015/2016, fot. mat. prasowe