Reklama

W polskiej modzie zachodzą właśnie procesy, które znamy z zachodnich domów mody. Marki z wyższej mają ugruntowaną pozycję i przestają być zależne od projektantów. W przyszłym sezonie poznamy nowe Simple, a ostatnio zobaczyliśmy na żywo efekty zmian w Deni Cler. Marka o włoskich korzeniach zyskała artystyczne kierownictwo Katarzyny Szczotarskiej, byłej asystentki Martina Margieli, która wchodziła później w skład teamu La Mania. W Muzeum Sztuki Nowoczesnej pokazano dojrzałą i przemyślaną kolekcję, która pomoże Deni Cler rozszerzyć bazę klientów. Pokaz wyznaczył nowy etap, a pierwsza kampania po rewolucji będzie kluczowa. Sfotografował ją Mateusz Stankiewicz, a stylizowała Agnieszka Ścibior - nazwiska znane i gwarantujące pewne rezultaty. Za wizaż modelki odpowiadał Wilson, a za fryzurę - Michał Bielecki.
Pokaz Deni Cler jesień-zima 2013 >>>
Zapewne zastanawiacie się, kim jest jest blondynka ze zdjęć. Zamiast polskiej top modelki, Deni Cler zaprosiło Cisco Tschurtschenthaler. Szukano przede wszystkim osobowości, dlatego w kampanii wystąpi dziewczyna, dla której modeling jest drugoplanowym zajęciem. Absolwentka zarządzania zdążyła zjeździć pół świata, ale zamiast pozować do japońskich magazynów wolała surfować w Australii albo poznawać kulturę Bali. Aktualnie jej twarz zdobi okładkę włoskiego magazynu Amica.
Backstage kampanii Deni Cler z udziałem Cisco w GALERII >>>

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama