Kampania CROPP Jesień/Zima 2016 "No Brakes"
Nowa kampania Croppa „No Brakes” z udziałem Charlotte Tomaszewskiej i Gamou Fall stanowi istny manifest wolności. Zobaczcie!
Marka Cropp zaprosiła do współpracy tancerkę Paulinę Dering i skateboardera Przemka Hipplera. Sesja powstała w alternatywnych zakątkach multikulturowej Marsylii. Zdjęcia wyglądają jak uchwycona w kadrze grupa dobrze bawiących się przyjaciół.
Casualowe looki pełne unisexowych tshirtów, oversize'owych bluz i minimalistycznych fasonów inspirują do przełamywania barier. W kolekcji widać wyraźne streetwearowe inspiracje, gdzie księżnikczki Disneya wkraczają do rock'n'rollowego świata z domieszką vintage.
Ten bezkompromisowy mix oddaje ideę przekaczania granic i wyrażania siebie. Charakterystyczne aplikacje i odważne napisy zdobią większość modeli, a całość utrzymana jest w stonowanych odcieniach bordo, granatu, szarości i bieli. Zabawne hasła na t-shirtach pozwalają ich posiadaczce jasno manifestować swoje poglądy.
Cropp zachęca do indywidualizmu i łamania panujących w modzie zasad. Niegrzeczne młodzieżowe looki z sesji wystylizowała Iwona Łęczycka. Kolekcja celuje do pewnych siebie i odważnych młodych ludzi z dystansem do świata. Let’s break the rules!
1 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
2 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
3 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
4 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
5 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
6 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
7 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
8 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
9 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
10 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
11 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016
12 z 12
cropp kampania jesień- zima 2016